افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » چرا خائنان از تیم ایران عصبانی هستند؟

  • کد خبر : 195432
اسمارتک نیوز » چرا خائنان از تیم ایران عصبانی هستند؟

به گزارش گروه سیاسی اسمارتک نیوز ، پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن و صعود ایران به نیمه نهایی جام ملت های آسیا برای ایرانیان سراسر جهان دلپذیر و خاطره انگیز بود. انتظار 18 ساله میلیون ها ایرانی برای شکست ژاپن با گل های محمد محبی و علیرضا جهانبخش به پایان رسید و […]

به گزارش گروه سیاسی اسمارتک نیوز ، پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن و صعود ایران به نیمه نهایی جام ملت های آسیا برای ایرانیان سراسر جهان دلپذیر و خاطره انگیز بود. انتظار 18 ساله میلیون ها ایرانی برای شکست ژاپن با گل های محمد محبی و علیرضا جهانبخش به پایان رسید و بسیاری از هموطنان به مناسبت این پیروزی شیرین اشک شوق ریختند. در این میان، گروه‌های مخالف و رسانه‌های ضدایرانی نتوانستند خشم خود را از خوشحالی مردم ایران پنهان کنند. رسانه ها و گروه هایی که منتظر شکست تیم فوتبال کشورمان بودند تا پروژه پوچ تحقیر ایران را آغاز کنند.
گروه‌ها، افراد و رسانه‌های ضد ایرانی اگرچه در ابتدا نسبت به پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز خشم کردند، اما بعداً برای همسو شدن با مردم ایران و دوری از بدبختی‌های بیشتر، حرکت شادی را اتخاذ کردند. در همین رابطه محمد تقوی یکی از کارشناسان شبکه بین الملل به صورت زنده از این رسانه تروریستی اظهار داشت: ممکن است تیم ملی را دوست نداشته باشیم و خوشحال نباشیم، این بازیکنان را نباید مصادره کرد، ما اینها را دوست داریم. بازیکنانی مثل بچه های خودمان هستند، اما ما دوست داریم وقتی برای مردم ایران مشکلی پیش می آید توجه کنند. این پیروزی برای آنهاست و نباید توسط دولت مصادره شود.”
خبر خوب اینکه گربه فداکار شد
محمد تقوی در حالی به حامی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان تبدیل شده که سال گذشته در میان ناآرامی ها اقدام به فحاشی علیه بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان کرده بود. تیم فوتبال کشورمان آذرماه سال گذشته در شرایطی در جام جهانی قطر شرکت کرد که رسانه ها دستخوش تخریب و هجمه های شدیدی شدند. گروه های ضد ایران از تخریب تیم ملی فوتبال کشورمان فراتر رفته بودند. مانند بعد از شکست تیم ایران مقابل تیم های انگلیس و آمریکا، عده ای ابراز خوشحالی کردند و پا به پا گذاشتند و صدای آنها از شبکه بین الملل پخش و پخش شد. «تیم فوتبال جمهوری اسلامی» اصطلاحی بود که مدیران این پروژه برای ایجاد فاصله بین تیم‌های ورزشی منتخب کشور، ایران و رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی از جمله بین‌المللی را برای تشکیل تیم ملی فوتبال تقسیم کردند. که نماد همه مردم و مردم است.
محمد تقوی در این آدرس با انتشار متنی در اینستاگرام خود که اینترنشنال نیز آن را بازنشر کرده است، ادعایی خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان کرد و نوشت: شما قهرمانان ما نیستید، شما مزدورانی هستید که تو دنبال منفعت هستی از اوج عزت به اعماق ذلت رسیده ای و خودت نمی دانی.
هرکسی که خود را ایرانی می‌داند می‌تواند از پیروزی شیرین تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن خوشحال شود، به جز میهن‌دوستانی که از پیروزی یک سال پیش ایران مقابل ولز خشمگین شده‌اند و با فحاشی علیه بازیکنان این تیم و در رسانه‌های خود درباره وضعیت این تیم صحبت می‌کنند. کشور ما. شکست این تیم مقابل انگلیس و آمریکا شادی آنها را فریاد زد. اما بدیهی است که محمد تقوی و کارفرمایانش در شبکه بین الملل عصبانیت خود را نسبت به تیم ملی همین مردم به دلیل نفرت از «مردم ایران» که در پروژه بیگانه شکست خورده اند ابراز می کنند و البته نمی توانند. این تبلیغات خیانت آمیز به وطن خود را از حافظه تاریخ مردم حذف کنید. ایران پاک.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=195432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.