افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » هیاهوی بزرگ در بارسلونا

  • کد خبر : 196861
اسمارتک نیوز » هیاهوی بزرگ در بارسلونا

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، بارسلونا برنامه ریزی برای فصل آینده را آغاز کرده است زیرا به نظر می رسد از فصلی که به عنوان یک ناامیدی بزرگ در ماه فوریه شناخته می شود، بازگردد. با اعلام خبر جدایی ژاوی هرناندز، بدون شک تابستان جذابی خواهد بود. گزارش های اخیر حاکی از آن است […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، بارسلونا برنامه ریزی برای فصل آینده را آغاز کرده است زیرا به نظر می رسد از فصلی که به عنوان یک ناامیدی بزرگ در ماه فوریه شناخته می شود، بازگردد.

با اعلام خبر جدایی ژاوی هرناندز، بدون شک تابستان جذابی خواهد بود. گزارش های اخیر حاکی از آن است که بارسلونا در حال برنامه ریزی برای انتقال حداقل پنج بازیکن در تابستان امسال است و به دنبال جذب دو بازیکن با کیفیت است.

قرارداد رونالد آرائوخو در سال 2026 به پایان می رسد. اگرچه او علناً تمایل خود را برای ماندن در بارسا اعلام کرده است، بایرن مونیخ به شدت به او حمله کرده است.

گزارش ها از اسپانیا می گویند که او از انتقالش به بایرن خوشحال است و تنها مداخله ژاوی بود که مانع از انتقال او در ژانویه شد. بارسلونا برای تمدید قرارداد او تلاش خواهد کرد اما اسپورت گزارش می دهد که اگر نتوانند قرارداد جدیدی امضا کنند، مدیر ورزشی بارسلونا به دنبال انتقال آرائوخو خواهد بود.

دی یونگ هم همینطور. در حالی که او مجبور شد در سال 2022 به منچستریونایتد نقل مکان کند، به نظر می رسید که هر دو طرف صلح کردند. از طرفی او سال گذشته نقش بسیار خوبی در قهرمانی کاتالونیا داشت. قرارداد او نیز در سال 2026 منقضی می شود و روزنامه کاتالان می گوید که چند هفته آینده بسیار مهم خواهد بود زیرا دکو تلاش می کند تا قرارداد جدیدی با دی یونگ مذاکره کند.

او تاکنون علاقه چندانی به بحث درباره کاهش قرارداد نشان نداده است و اگر دی یونگ تمدید نکند، بحث های داخلی درباره آینده او دوباره شعله ور می شود. دکو می خواهد قبل از پایان فصل به توافق برسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.