افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » نشست بررسی برنامه های دومین سفر استانی رئیسی به سمنان برگزار شد

  • کد خبر : 202847
اسمارتک نیوز » نشست بررسی برنامه های دومین سفر استانی رئیسی به سمنان برگزار شد

به گزارش گروه سیاسی اسمارتک نیوز، امروز چهارشنبه جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و برنامه های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان سمنان با هدف بررسی و تصمیم گیری برنامه های دوم برگزار شد. رفت و برگشت سفر به این استان. در این جلسه که به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور […]

به گزارش گروه سیاسی اسمارتک نیوز، امروز چهارشنبه جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و برنامه های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان سمنان با هدف بررسی و تصمیم گیری برنامه های دوم برگزار شد. رفت و برگشت سفر به این استان.

در این جلسه که به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار سمنان، وزرای جهاد کشاورزی، علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش و پرورش برگزار شد سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، مسئولان دستگاه‌های دولتی و برخی از مسئولان ارشد استان، توافقات و تعهدات دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای مصوبات انجام شد. طرح های پیشنهادی و اولویت دار استان سمنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه اعلام شد که بیش از 80 درصد تسهیلات تعیین تکلیف و 100 درصد مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به این استان اجرایی شده است.

پروژه های کشاورزی و دامداری، لایروبی و احیای قنوات، احداث کانال های آبیاری، عملیات بیابان زدایی، اجرا و بازنگری طرح های راهبری روستایی، حفاظت از روستاهای در معرض خطر، تکمیل و احداث پارک های علم و فناوری، تکمیل و ساخت. محیط های رفاهی و ورزشی در دانشگاه ها، تکمیل و تجهیز مدارس عالی، تکمیل و تجهیز پایگاه های اورژانس، توسعه و تجهیز بیمارستان ها و مراکز درمانی، اجرای طرح های گروه های جهادی و مردمی بخشی از مصوبات این نشست آنلاین با توسعه و عمران بود. استان سمنان

از دیگر مصوبات این جلسه می توان به تعمیر و تامین تجهیزات حفاظتی و پایش پاسگاه های محیطی، ساماندهی گلزار شهدا، تامین تجهیزات پزشکی و توانبخشی شهدا، بهسازی راه های اصلی و روستایی، نوسازی تصفیه خانه ها، تکمیل فاضلاب اشاره کرد. تأسیسات، تکمیل مساجد و مساجد استان، احداث و تکمیل اماکن فرهنگی، تکمیل سالن های ورزشی، محرومیت زدایی و بهسازی مدارس ناایمن.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=202847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.