افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » نام سردار آزمون در لیست اروپایی رم

  • کد خبر : 194131
اسمارتک نیوز » نام سردار آزمون در لیست اروپایی رم

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، باشگاه رم به صورت رسمی فهرست این تیم را برای حضور در مرحله حذفی فصل جاری لیگ اروپا ارائه کرد و دانیله سرمربی جدید جالورسی تغییرات قابل توجهی در این فهرست ایجاد کرده است. دروسی. اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به این باشگاه ایتالیایی از نظر فیرپلی مالی 12 میلیون […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، باشگاه رم به صورت رسمی فهرست این تیم را برای حضور در مرحله حذفی فصل جاری لیگ اروپا ارائه کرد و دانیله سرمربی جدید جالورسی تغییرات قابل توجهی در این فهرست ایجاد کرده است. دروسی.

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به این باشگاه ایتالیایی از نظر فیرپلی مالی 12 میلیون یورویی حاشیه مانور داده است و در نتیجه انتخاب ها صرفاً با ملاحظات فنی و نه اقتصادی انجام شده است.

بر این اساس در لیست جدید رم برای مرحله حذفی لیگ اروپا، نام خریدهای جدید این تیم یعنی آنجلینو، توماسو بالدانزی و سردار آزمون آمده است و مهاجم ایرانی جایگزین آندره آ بلوتی در فهرست جدید شده است. بلوتی در بازار نقل و انتقالات زمستانی به فیورنتینا قرض داده شده است.

نام دین هویسن و راسموس کریستنسن در لیست اروپایی رم برای همراهی شاگردان دانیله دروسی برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا قرار نگرفت.

باشگاه رم ایتالیا تا پیش از این به دلیل احترام به فیرپلی مالی نام دو خرید جدید خود یعنی سردار آزمون و راسموس کریستنسن را در لیست خود برای بازی های مرحله گروهی فصل جاری لیگ اروپا قرار نداده بود. طبق قوانین یوفا، باشگاه های اروپایی می توانند فهرست اروپایی خود را برای مرحله یک هشتم نهایی تغییر دهند.

سردار آزمون که تابستان گذشته به صورت قرضی یک ساله از بایرلورکوزن وارد رم شد، از فرصت های اندکی که ژوزه مورینیو (سرمربی وقت رم) در نیم فصل به او داد قدردانی کرد و توانست اعتماد کادرفنی را جلب کند. و هواداران تیم

رم باید در مرحله پلی آف لیگ اروپا (پیش مرحله یک هشتم نهایی) به مصاف فاینورد برود و احتمال رویارویی سردار آزمون و علیرضا جهانبخش وجود دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.