افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » مهاجم گل 6 پرسپولیس در آستانه جدایی قرار دارد

  • کد خبر : 205293
اسمارتک نیوز » مهاجم گل 6 پرسپولیس در آستانه جدایی قرار دارد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، چند روز پیش خبر پیشنهاد یک تیم ژاپنی برای جذب شهاب زاهدی در رسانه ها منتشر شد. مهاجم 6 گله پرسپولیس در لیگ برتر که تابستان امسال پس از 8 سال حضور در لیگ های ایسلند، مجارستان و اوکراین به این تیم پیوست، حالا پس از نیم فصل حضور […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، چند روز پیش خبر پیشنهاد یک تیم ژاپنی برای جذب شهاب زاهدی در رسانه ها منتشر شد.

مهاجم 6 گله پرسپولیس در لیگ برتر که تابستان امسال پس از 8 سال حضور در لیگ های ایسلند، مجارستان و اوکراین به این تیم پیوست، حالا پس از نیم فصل حضور در این تیم قصد جدایی دارد.

نکته مهم ماجرا این است که زاهدی خودش می خواهد برود و همین مشکل کار را برای باشگاه پرسپولیس سخت می کند، به خصوص وقتی می دانیم مبلغی برای این انتقال نصیب پرسپولیس می شود.

زاهدی از فشاری که در پرسپولیس احساس می کند خسته شده و به دنبال استراحت است مخصوصا حالا که عیسی آل کثیر به این تیم پیوسته و موقعیت او را تهدید می کند.

البته عثمر ویرا پیش از شروع نیم فصل یک بار در دیدارهای تدارکاتی از زوج الکثیر و زاهدی استفاده کرده بود که به این معناست که به فکر بازی با دو مهاجم است اما ظاهرا زاهدی به دنبال جدایی است و با توجه به فشار. او نیمی از فصل اول را دوام آورد، شاید دومین فصل حضورش در پرسپولیس از فصل اول هم کوتاهتر باشد.

زاهدی در هفته های ابتدایی این فصل مورد انتقاد شدید هواداران پرسپولیس قرار گرفت و موتور گلزنی او خیلی دیر روشن شد، اما برخی کارشناسان و پیشکسوتان مهارت های فنی او را برجسته کردند که باعث فشار بدنی به دفاع رقیب و ایجاد فضا برای سایر بازیکنان تیمش شد. تاکید کرد که زاهدی بیشتر اوقات در فضای مقابل دروازه و دروازه گام هجدهم حریف تنهاست و به دلیل فاصله زیاد هافبک های کناری و بازیکن پشت سرش، پیش نمی آید. در مقایسه با زاهدی چیزی نیست و در واقع شماره 20 قرمزها امتیاز بیشتری نمی گیرد. مشکل سیستمی و فنی پرسپولیس در فاز حمله برمی گردد نه در توانایی های شهاب زاهدی.

گفتنی است شهاب زاهدی تابستان امسال با توجه به شرایط جنگی اوکراین توانست به صورت قرضی از باشگاه زوریا اوکراین به پرسپولیس بپیوندد و اکنون باشگاه اصلی او زوریا است. در واقع در صورت انتقال زاهدی به تیم ژاپنی، قسمت زیادی از مبلغ انتقال به زوریا و بخشی کمی به پرسپولیس تعلق می گیرد.

لازم به ذکر است تیم پیشنهادی زاهدی متعلق به سطح اول فوتبال باشگاهی ژاپن و «جی لیگ» است.

طبق اعلام مدیریت باشگاه پرسپولیس تا دو روز دیگر بحث انتقال زاهدی به تیم ملی ژاپن یا ماندن او مشخص می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=205293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.