افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
5

اسمارتک نیوز » محاکمه مربی فوتبال متهم به آزار جنسی 8 نوجوان

  • کد خبر : 167469
اسمارتک نیوز » محاکمه مربی فوتبال متهم به آزار جنسی 8 نوجوان

به گزارش اسمارتک نیوز، این متهم 40 ساله که خود را به عنوان مربی فوتبال معرفی می کرد و در کلاس فوتبال واقع در شرق تهران کار می کرد، به گفته شاکیان پرونده، نوجوانان را به خانه خود می کشاند و آنها را مورد آزار قرار می داد. . آنها رارسیدگی به این پرونده از […]

به گزارش اسمارتک نیوز، این متهم 40 ساله که خود را به عنوان مربی فوتبال معرفی می کرد و در کلاس فوتبال واقع در شرق تهران کار می کرد، به گفته شاکیان پرونده، نوجوانان را به خانه خود می کشاند و آنها را مورد آزار قرار می داد. . آنها را
رسیدگی به این پرونده از اواخر دهه 1400 پس از شکایت خانواده ای که پسرشان شاگرد این مرد بود آغاز شد.
پدر این نوجوان به پلیس گفت: از آنجایی که پسرم علاقه مند به یادگیری فوتبال بود، او را برای آموزش های آکادمیک به کلاس فوتبال بردم.
مربی مردی 40 ساله بود که گواهینامه مربیگری هم داشت، بعد از ثبت نام پسرم مدتی بعد متوجه شدم که رفتار پسرم تغییر کرده، پرخاشگر، عصبی و گوشه گیر شده است.
ماجرا را با همسرم دنبال کردیم و وقتی از پسرم در مورد تغییر رفتارش پرسیدیم، پس از مدتی راز وحشتناکی را فاش کرد که ما را شوکه کرد.
او گفت مربی او را به خانه اش برده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.
در پی این شکایت و در حالی که تحقیقات پلیس آغاز شده بود، دو نوجوان دیگر نیز شکایتی مشابه از این مربی ارائه کردند.
سپس پلیس به سراغ او رفت، اما معلوم شد که فرار کرده است. اما مراقبت های پلیسی ادامه داشت تا اینکه متهم در یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان ساری دستگیر و به تهران منتقل شد.
پس از آن بود که با خبر دستگیری متهم تعداد شاکیان به 8 نفر رسید.
این نوجوانان 12 تا 13 ساله مدعی شدند که مربی به بهانه های مختلف آنها را برای تمرین فوتبال به خانه خود برده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و یا برخی از قربانیان را مجبور به برقراری رابطه جنسی با یکدیگر کرده و از آنها فیلم گرفته است. شکایت نمیکنه….
با به دست آوردن فیلم های سیاه و مشخص شدن جرم، برای متهم کیفرخواست صادر و پرونده وی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

در دادگاه چه گذشت؟
در جلسه دادگاه که صبح دیروز پشت درهای بسته برگزار شد، 8 نوجوان یکی پس از دیگری به شرح ماجرا پرداختند و برای متهم لوات درخواست اعدام کردند.
والدین فرزندان نیز بر اعمال مجازات شدید برای این مرد شیطان صفت تاکید کردند و اعلام کردند که وضعیت روحی و روانی فرزندانشان بر اثر اقدامات این مرد شیطان صفت بهم ریخته است و او باید تاوان این رفتار شیطانی را بدهد.
اما در جلسه دادگاه وقتی متهم با بیان اینکه متاهل است در برابر قضات حاضر شد و اتهام آنها را رد کرد، گفت: من به نوجوانان آسیبی نزدم.
اگر به آنها نزديك شدم به خاطر تمرينات فوتبال بود، مثلاً از آنها خواستم در تمرين روي پاي من بنشينند، اما چيزي جز اين نبود.
حالا پشیمانم و نباید اینقدر به آنها نزدیک می شدم، اشتباه کردم و از این بابت عذرخواهی می کنم.
اما شاکیان با رد اظهارات وی بار دیگر تاکید کردند که این مرد برای آنها مزاحمت ایجاد کرده است که در پایان جلسه قضات برای صدور حکم وارد دادگاه شدند و به زودی حکم آنها اعلام می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=167469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.