افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » لغو تمامی مسابقات بدنسازی در تهران

  • کد خبر : 167851
اسمارتک نیوز » لغو تمامی مسابقات بدنسازی در تهران

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، فدراسیون برگزاری تمامی مسابقات پرورش اندام در استان تهران را لغو کرد و این اتفاق در حالی رخ داد که زمان کمی تا آغاز مسابقات در این استان باقی مانده بود. چندی پیش مسابقات کشوری با هدف محبوبیت بیشتر مسابقات مستر یونیورس لغو شد تا مخاطبان این مسابقات بین […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، فدراسیون برگزاری تمامی مسابقات پرورش اندام در استان تهران را لغو کرد و این اتفاق در حالی رخ داد که زمان کمی تا آغاز مسابقات در این استان باقی مانده بود. چندی پیش مسابقات کشوری با هدف محبوبیت بیشتر مسابقات مستر یونیورس لغو شد تا مخاطبان این مسابقات بین المللی افزایش یابد و مسئولان هیئت تهران برآورد کردند که در صورت عدم برگزاری مسابقات کشوری، حضور در مسابقات قهرمانی استان 50 درصد افزایش می یابد.

ابوالفضل زوانتی رئیس هیئت پرورش اندام استان تهران با اشاره به این اتفاقات گفت: فدراسیون بدنسازی مسابقات ما را لغو کرد و دلیل این امر را رعایت نکردن برخی استانداردها از سوی برخی رشته های بدنسازی در تهران اعلام کرد. با نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام صحبت شده و این مسائل در حال حل شدن است تا مسابقات استانی طبق برنامه ادامه پیدا کند.

شنیده ها حاکی از آن است که دلیل اصلی لغو این مسابقات نحوه برگزاری مسابقات مدل تناسب اندام بوده است که در برخی از مناطق تهران برگزار می شد اما مشکل از زمانی آغاز می شود که مسئولان هیئت تهران با مسئولان تهرانی هم عقیده نیستند. هیئت نمایندگی فدراسیون تناسب اندام

هیئت تهران مسابقات فیت مدل را بر اساس استانداردهای IFBB برگزار کرد، به گونه ای که ورزشکاران بدون پیراهن و با کت و شلوار جین روی صحنه حاضر می شوند، اما کمیته تناسب اندام ایران با کت و شلوارهای پارچه ای این مسابقه را می پذیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=167851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.