افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » قهرمانی به دست پرخوران ایرانی می رسد

  • کد خبر : 197339
اسمارتک نیوز » قهرمانی به دست پرخوران ایرانی می رسد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مسعود اقبالی روز چهارشنبه در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا اظهار داشت: تیم ملی ایران تا کنون مجدانه کار کرده و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. خدا را شکر تیم به بلوغ کامل رسیده است و بازیکنان همدیگر را کاملا می شناسند و […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مسعود اقبالی روز چهارشنبه در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا اظهار داشت: تیم ملی ایران تا کنون مجدانه کار کرده و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. خدا را شکر تیم به بلوغ کامل رسیده است و بازیکنان همدیگر را کاملا می شناسند و در مهمترین بازی مقابل ژاپن دیدیم که بازیکنان چشم بسته بودند.

و افزود: در گروه آسانی قرار داشتیم اما متاسفانه در یک مسابقه کار را برای خودمان سخت کردیم. البته خوشحالم که به نیمه نهایی رسیدیم و امیدوارم در نهایت قهرمان آسیا شویم و بتوانیم دل یک مرد را شاد کنیم. همانطور که الکس فرگوسن گفت، ما باید در هر تورنمنت اول باشیم و دوم شدن فایده ای ندارد. امیدوارم بازیکنان در جام ملت های آسیا قهرمان شوند چون این تیم ملی ظرفیت قهرمانی را دارد.

وی در خصوص دیدار ایران و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا گفت: در نیمه اول چهره بازیکنان ترس و اضطراب را نشان می داد و با اشتباهات مدافعان گل اول را به ثمر رساندیم. اما نمی دانم بین دو نیمه چه اتفاقی افتاد که بازیکنان شروع به حمله کردند و خدا را شکر توانستیم در 90 دقیقه بازی را تمام کنیم.

کارشناس فوتبال کشور درباره انتخاب داور عرب بازی ایران و قطر توضیح داد: نباید به این جوانب توجه کنیم و کادرفنی قطعا بازیکنان را حذف می کند. اگر بیش از حد به این مسائل توجه کنیم، قطعا تمرکزمان را از دست می دهیم و نمی توانیم به قهرمانی در آسیا فکر کنیم. به نظر من تنها چیزی که مهم است اعتماد به نفس است. خدا را شکر بازیکنان اعتماد به نفس پیدا کرده اند و این در دیدار مقابل ژاپن به وضوح نشان داده شد.

اقبالی در خصوص بازگشت مهدی طارمی به ترکیب اصلی و اینکه جایگزین کدام بازیکن خواهد شد، خاطرنشان کرد: طارمی بازیکن باکیفیتی است و نباید از او غافل شد. البته برخی از مربیان تیم از ترکیبی استفاده کردند که جواب داد. اما قطعا همه انتظار دارند طارمی در دیدار امروز بهترین کیفیت خود را نشان دهد. به نظر من این بازیکن جایگزین امید ابراهیمی در ترکیب اصلی خواهد شد.

وی در خصوص تغییر موضع منتقدان بعد از بازی با ژاپن خاطرنشان کرد: در علم ورزش می گویند همیشه از بازیکنان جوان استفاده کنیم. زمانی که جام ملت های آسیا هنوز شروع نشده بود و سرمربی تیم ملی لیست تیم را ارائه کرد، همه گلایه داشتند که چرا بازیکنان بزرگتر به تیم ملی دعوت شده اند. اما از بازی با ژاپن غافلگیر شدیم و از تماشای بازی لذت بردیم و هیچکس فکر نمی کرد ایران در 90 دقیقه ژاپن را شکست دهد. از داشتن چنین تیمی خوشحالم و امیدوارم در آسیا قهرمان شویم.

یک کارشناس فوتبال ایران درباره دیدار روز چهارشنبه ایران مقابل قطر گفت: قطر تیم ضعیفی نیست و می تواند به خط دفاعی ما آسیب برساند. امیدوارم بازیکنان در مرحله نیمه نهایی با تمرکز کامل وارد زمین شوند و بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند. خوشبختانه در مسابقه قبل دیدیم که بازیکنان از فعل خواستن استفاده کردند و به اعتماد به نفس کامل رسیدند.

دیدار تیم های ایران و قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا امروز (چهارشنبه) از ساعت 18:30 در ورزشگاه التمامه برگزار می شود. اردن شب گذشته با برتری 2 بر صفر مقابل کره جنوبی به فینال راه یافت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.