افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » فتح ال کلاسیکو به سبک رئال مادرید

  • کد خبر : 113743
اسمارتک نیوز » فتح ال کلاسیکو به سبک رئال مادرید

رئال مادرید با درخشش ستاره انگلیسی این تیم، ال کلاسیکو را برد و به صدر جدول رده بندی لالیگا بازگشت. به گزارش شنبه شب ایرنا، در حساس ترین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال اسپانیا، بارسلونا میزبان رقیب سنتی خود رئال مادرید بود که این دیدار با برتری 2 بر یک کهکشانی ها به پایان […]

رئال مادرید با درخشش ستاره انگلیسی این تیم، ال کلاسیکو را برد و به صدر جدول رده بندی لالیگا بازگشت.

به گزارش شنبه شب ایرنا، در حساس ترین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال اسپانیا، بارسلونا میزبان رقیب سنتی خود رئال مادرید بود که این دیدار با برتری 2 بر یک کهکشانی ها به پایان رسید.

ژیل مانزانو قضاوت اولین ال کلاسیکوی فصل را بر عهده داشت که در استادیوم المپیک ایو کامپانیس برگزار شد.

رقابت سایه به سایه دو تیم در جدول رده بندی بر حساسیت های همیشگی این دیدار افزود. کار در حالی آغاز شد که لواندوفسکی، رافینیا و جوئل کونده که به تازگی از مصدومیت بازگشته است، جایی در یازدهم ابتدایی بارسلونا نداشتند و کار را از روی نیمکت آغاز کردند. فرانکی دی یونگ و پدری دو هافبک اصلی بارسلونا که مدت هاست مصدوم شده اند به این دیدار نرسیدند.

به این ترتیب ژاوی با روشی محتاطانه نسبت به دیدارهای گذشته تیمش را به میدان فرستاد و همزمان از کانسلو و آرائوخو در سمت راست تیمش استفاده کرد تا وینیسیوس برزیلی را متوقف کند.

از طرفی کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه رئال هام، ادواردو کاماوینگا و مودریچ را روی نیمکت نشاند تا از ژاویمان و فرلان مندی استفاده کند.

در دقیقه شش حمله میزبان با خطای خط دفاعی رئال همراه بود که ایلکای گوندوگان از این خطا استفاده کرد و اولین گل بازی را برای بارسلونا به ثمر رساند.

رئال مادرید با تکیه بر سرعت و تکنیک وینیسیوس و رودریگو سعی در ایجاد موقعیت در دروازه بارسلونا داشت و تیم میزبان با حفظ توپ و آرام کردن بازی، یک ضد حمله را طراحی کرد.

در ادامه شاگردان ژاوی بار دیگر بر توپ و میدان مسلط شدند و روی جناحین خطر ایجاد کردند اما در نهایت نیمه اول با همان گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم سرمربی رئال مادرید تغییری ایجاد کرد و کاماوینگا را به جای مندی فرستاد تا برای وینیسیوس فضا بگذارد و بال چپ تیمش را تقویت کند.

تعویض های آنچلوتی روند بازی را به کلی تغییر داد و بارسلونا را به دام انداخت. در دقیقه 68 فشار حملات رئال نتیجه داد و شوت محکم و مهارنشدنی جود بلینگهام ستاره انگلیس به تور دروازه بارسلونا برخورد کرد تا بازی به تساوی برسد.

پس از این گل روند بازی تغییر کرد و رئال بر زمین مسلط شد و در دقیقه 91 ارسال کارواخال با تاخیر مدافعان بارسلونا همراه شد تا بلینگهام گل دوم خود و کهکشانی ها را به ثمر برساند و ورزشگاه را ساکت کند. . ستاره رئال با درخشش در این دیدار به 10 گل در 11 بازی اخیر این فصل لالیگا رسید.

رئال با این برتری ارزشمند خارج از خانه با 28 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به خیرونا به صدر جدول لالیگا بازگشت. در حال حاضر خیرونا با 28 و بارسلونا با 24 امتیاز در رده های دوم و سوم جدول قرار دارند.

ترکیب بارسلونا:

مارک آندره ترشتگن، ژائو کانسلو (لامینه یامال)، بالده، آرائوخو، ایناگو مارتینز، گابی، فران تورس (لواندوفسکی)، ژائو فلیکس (رافینیا)، کریستنسن، ایلکای گوندوگان و فرمین لوپز (اوریل رومئو).

ترکیب واقعی:

کپا، دنی کارواخال، دیوید آلابا، جود بلینگهام، وینیسیوس جونیور، تونی کروس (لوکا مودریچ)، رودریگو، فدریکو والورده، ژاویمان، رودریگو (خوسلو) و فرلان مندی (کاماوینگا).

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=113743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.