افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » طارمی همه چیز را خراب می کند

  • کد خبر : 197393
اسمارتک نیوز » طارمی همه چیز را خراب می کند

گروه ورزشی اسمارتک نیوز: تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 18:30 امشب در این رقابت ها در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2023 در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف قطر خواهد رفت. تیم ایران با 3 پیروزی متوالی در مرحله گروهی مقابل فلسطین، هنگ کنگ و امارات، صعود قاطعی از مرحله گروهی به […]

گروه ورزشی اسمارتک نیوز: تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 18:30 امشب در این رقابت ها در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2023 در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف قطر خواهد رفت.

تیم ایران با 3 پیروزی متوالی در مرحله گروهی مقابل فلسطین، هنگ کنگ و امارات، صعود قاطعی از مرحله گروهی به مرحله حذفی داشت و در مرحله یک هشتم نهایی علیرغم زحماتی که مقابل سوریه داشت، موفق شد. تا حریف خود را در ضربات پنالتی شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی برسد و در این مرحله سخت ترین بازی ممکن را مقابل ژاپن انجام دهد.

این دیدار در حالی به پایان رسید که تیم کشورمان بهترین عملکرد را برای پیروزی 2-1 ارائه داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف قطر میزبان برود، تیمی که در این تورنمنت از دو عنوان قهرمانی متوالی دفاع می کند و امیدوار است به مرحله نیمه نهایی برسد. از امتیاز میزبان نهایت استفاده را برای رسیدن به فینال و رویارویی با اردن ببرد. به همین دلیل کار تیم ما در این دیدار بسیار سخت است.

در ترکیب تیم احتمالا شاهد تغییراتی نسبت به بازی قبلی مقابل ژاپن خواهیم بود. اگرچه می گویند ترکیب تیم برنده نباید تغییر کند اما رفع محرومیت مهدی طارمی و بازگشت او به تیم ملی ما را مجبور می کند با توجه به حضور برجسته ترین ستاره کشورمان در این مسابقات تغییراتی در ترکیب اصلی ایجاد کنیم. موضوعی که امیر قلعه نویی در نشست خبری آن را تشخیص داد.

در دروازه هم مثل همیشه شاهد حضور بیرانوند هستیم که در این پست رقیبی ندارد و در خط دفاع دو نفره کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده که مقابل ژاپن عملکرد خوبی داشتند، بار دیگر در کنار هم بازی خواهند کرد. در سمت راست با توجه به مصدومیت صادق محرمی گزینه دیگری به جز رامین رضاییان برای امیر قلعه نویی وجود ندارد اما در سمت چپ زمین باید دید قلعه نویی باز هم با میلاد محمدی بازی می کند یا تیم را اعزام می کند. کاپیتان احسان حاج صفی به میدان رفت. محتمل ترین گزینه در اینجا دوره محمدی است.

در خط هافبک نیز سعید عزت اللهی وظایف دفاعی را برعهده خواهد داشت. به نظر می رسد قلعه نویی به سیستم 2-4-4 برگردد و در این صورت امید ابراهیمی با وجود درخشش مقابل ژاپن به نیمکت باز خواهد گشت و سامان قدوس هم شریک عزت اللهی خواهد بود که کمی جلوی او بازی خواهد کرد و پشت مهاجمان

در سمت چپ خط هافبک هجومی مهدی قیدی جایگزین محمد محبی می شود تا به لطف تکنیک خود در این بازی از خط دفاعی عبور کند و موقعیت های گلزنی ایجاد کند. قیدی دو گل زیبا برای تیم ملی مقابل فلسطین و هنگ کنگ به ثمر رساند و تاکنون یکی از ستاره های تیم ملی کشورمان در این مسابقات بوده است.

از سوی دیگر علیرضا جهانبخش در پست هافبک راست هجومی بازی خواهد کرد. او در دقیقه 6+90 مقابل ژاپن پنالتی ایران را به ثمر رساند و صعود ایران به این مرحله از رقابت ها را رقم زد. او اگرچه ذاتا مهاجم است اما به دلیل حضور سردار آزمون و مهدی طارمی باید کمی پشت محوطه جریمه بازی کند و برای دو بازیکن دیگر در سمت راست موقعیت ایجاد کند.

اما به خط مقدم می آییم، با بازگشت مهدی طارمی او را دوباره در ترکیب اصلی خواهیم دید و این بازیکن در کنار سردار آزمون بازی می کند و این زوج رویایی که هماهنگی خوبی دارند، بازی دیگری را با هم تجربه خواهند کرد. طارمی کمی بعد به میدان می آید و آزمون مهاجم هدف محسوب می شود و باید دید آنها می توانند درخششی که مقابل امارات مقابل قطر داشتند را تکرار کنند یا خیر.

به این ترتیب بازیکنانی مانند احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، محمد محبی و علی قلی زاده که در دیدارهای گذشته فرصت حضور در ترکیب اصلی را داشتند، این بار از روی نیمکت کار را ادامه می دهند.

در این صورت ترکیب احتمالی تیم فوتبال ایران مقابل قطر احتمالا از افراد زیر تشکیل خواهد شد:
علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قیدی، مهدی طارمی و سردار آزمون.

انتهای، آخر

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.