افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » سکوت تاج تا کی ادامه دارد؟

  • کد خبر : 199850
اسمارتک نیوز » سکوت تاج تا کی ادامه دارد؟

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، چهار روز از شکست تلخ تیم ایران مقابل قطر و حذف غیرمنتظره از جام ملت های آسیا می گذرد. البته کادرفنی تیم ملی در مقابل نتایج کسب شده در دوحه از خود دفاع می کند و طبق روال عادی برنامه انتقاداتی به این نتایج نمی تابد. افکار عمومی هم […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، چهار روز از شکست تلخ تیم ایران مقابل قطر و حذف غیرمنتظره از جام ملت های آسیا می گذرد. البته کادرفنی تیم ملی در مقابل نتایج کسب شده در دوحه از خود دفاع می کند و طبق روال عادی برنامه انتقاداتی به این نتایج نمی تابد. افکار عمومی هم صحبت کرده اند و این سوال را می توان به سادگی با یک نظرسنجی بررسی کرد.

در این میان کمترین انتظار این بود که رئیس فدراسیون فوتبال پس از چند روز سکوت، گفتگوی مفصلی انجام دهد و نظرات “روشن و شفاف” خود را درباره نتایج و عملکرد تیم ملی بیان کند. در بین اعضای فدراسیونی که خوشبختانه یا متاسفانه در سفر طولانی خود به دوحه بودند، تنها احسان اصولی چند کلمه ای صحبت کرد و تداوم مربی قلنوی را تایید کرد، اما از مهدی تاج که انتظار زیادی مثل ایرانی از او داریم چیزی نیست. مربی فوتبال خبری نیست

اینکه تاج در مورد سفر جمع کثیری از اعضای فدراسیون به دوحه چیزی نمی گوید به دلیل بحث های همیشگی در ساختمان سئول است! چون در طول تاریخ فدراسیون های مختلفی را دیده ایم و این سفرهای گردشگری همیشه در دستور کار بوده است. برخی عاشق سفر در طبیعت هستند و از همراهی جوانان و تیم های جوانان غافل نمی شوند. جام ملت های آسیا و جام جهانی که جایگاه ویژه خود را دارد!

می دانیم که تاج در این زمینه ایرادی ندارد، اما قضاوت او در مورد تاریخچه تیم ملی، کیفیت فنی مسابقات این تیم و حذف دردناک آنها از جام ملت ها آنقدر مهم است که دلیل آن را نمی فهمیم. این سکوت مشکوک رکورد تیم ملی قطر چه تایید یا رد شود، در هر دو زمینه، رئیس فدراسیون فوتبال باید وارد زمین شود و تکلیف نهایی را مشخص کند. سپس به تاریخچه جام جهانی و نحوه حضور ما در این مسابقات می پردازد. برنامه تیم ملی چیست، پروژه جوانسازی تیم به کجا می انجامد و افرادی که می خواهند چهره تیم را تغییر دهند چه راهکارهایی در این زمینه دارند؟

در مرحله بعد باید تکلیف سرمربی تیم ملی و بحث های خسته کننده و ناشناخته او با برخی منتقدان (که در کمال تعجب در جام ملت ها ادامه یافت) روشن شود. آیا قلعه‌نویی می‌خواهد در مسابقات مقدماتی و خود جام جهانی به همین روند فرسودگی ادامه دهد و قبل و بعد از هر بازی خاطرات تلخ سال 2007 را مرور کند و همچنان از آزارهایی که به او شده است صحبت کند؟ از طرفی دوست دارید بحث ها و دعواهای 2 ناکامی تیم ملی در جام ملت های آسیا را با حضور و مسئولیت آنها توسط همین منتقدان ادامه دهید؟

اینها مسائل پیش پا افتاده ای نیست و فوتبال ایران دیگر ظرفیت جنگیدن را ندارد. تاج تا کی می خواهد در این مسائل مهم سکوت کند؟

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=199850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.