افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » راه جشن برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال نهایی شد

  • کد خبر : 201565
اسمارتک نیوز » راه جشن برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال نهایی شد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، سازمان لیگ فدراسیون والیبال روز چهارشنبه 28 بهمن ماه در نامه ای خطاب به مدیریت باشگاه های لیگ برتر والیبال مردان ایران دو روش را برای ادامه این رقابت ها پیشنهاد کرد تا روشی را می توان بر اساس خرد جمعی انتخاب کرد. برگزاری انتخابات شورای اسلامی، عدم تعیین […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، سازمان لیگ فدراسیون والیبال روز چهارشنبه 28 بهمن ماه در نامه ای خطاب به مدیریت باشگاه های لیگ برتر والیبال مردان ایران دو روش را برای ادامه این رقابت ها پیشنهاد کرد تا روشی را می توان بر اساس خرد جمعی انتخاب کرد.

برگزاری انتخابات شورای اسلامی، عدم تعیین محل برگزاری مسابقات باشگاه های آسیا از سوی کنفدراسیون آسیا و کمبود وقت کافی برای انجام اقداماتی که منجر به معرفی و حضور قهرمان لیگ برتر در این رقابت ها شود. از جمله دلایل این سازمان می توان به فشردگی تقویم تیم ملی برای حضور مناسب در لیگ ملت ها اشاره کرد. لیگ به دنبال تغییر در تقویم لیگ دسته اول مردان بود.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه 23 بهمن ماه) از پذیرش اولین روش پیشنهادی اکثریت باشگاه ها برای ادامه رقابت های لیگ برتر مردان خبر داد و اعلام کرد: پس از شمارش نتایج بر اساس اصل جمع حکمت، روش اول با اکثریت قاطع انتخاب شد و می تواند یک عملکرد باشد.

در این اطلاعیه آمده است که باشگاه های شهرداری ارومیه، گیتی پسند اصفهان، نیان الکترونیک خراسان، ایرانیان فولاد سیرجان، طبایت، ایفاسرم اردکان، شهرداری گنبد و مس رفسنجان به روش اول رای دادند و باشگاه های چادرملو اردکان، هورسان رامسر و لوس پاس گرگان. از روش دوم استقبال کرد. باشگاه های شهداب یزد و پیکان تهران هیچ کدام از این روش ها را انتخاب نکردند و سایپا نیز ممتنع داد.

طبق روش انتخابی برای ادامه لیگ برتر مردان، دیدارهای هفته بیست و ششم مرحله مقدماتی به جای 3 اسفند روز یکشنبه 15 اسفند برگزار می شود.

همچنین دور اول پلی آف (یک چهارم نهایی) از 23 تا 28 مارس و مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مردان در روزهای پنجم، هفتم و نهم در تاریخ فرودین 1403 پیگیری خواهد شد.

بدین ترتیب با انتخاب این مدالیت، مسابقات مقدماتی و فینال لیگ برتر مردان در روزهای 15، 17 و 29 فروردین ماه سال آینده برگزار می شود. تمامی بازی های پلی آف با دو برد در سه بازی انجام می شود.

ضمناً یادآور می‌شود، طبق تصمیم فدراسیون، تمامی مسابقات پلی‌آف و مقدماتی در مرکز شهر تهران، در سالن فدراسیون (پلی‌آف) و در خانه والیبال (پلی‌آوت) برگزار می‌شود.

برنامه کامل ادامه مسابقات لیگ برتر مردان به شرح زیر است:

چهارشنبه 25 بهمن؛ دیدارهای مقدماتی هفته بیست و یکم

چهارشنبه دوم اسفند؛ دیدارهای هفته بیست و دوم مقدماتی

یکشنبه 15 اسفند؛ مسابقات هفته بیست و ششم مقدماتی

چهارشنبه 9 اسفند; مسابقات هفته بیست و سوم مقدماتی

چهارشنبه 25 اسفند; جلسات هفته بیست و پنجم

یکشنبه 29 اسفند؛ جلسات هفته بیست و چهارم

23 تا 28 اسفند؛ مسابقات یک چهارم نهایی

پنجم تا نهم فرودين 1403; مسابقات نیمه نهایی

15-19 آوریل 1403; مسابقات مرحله نهایی (رده بندی و فینال)

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=201565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.