افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » خداحافظی زودهنگام نساجی از آسیا با شکستی تلخ در خانه

  • کد خبر : 121425
اسمارتک نیوز » خداحافظی زودهنگام نساجی از آسیا با شکستی تلخ در خانه

تیم فوتبال نساجی در ورزشگاه آزادی مقابل نوبهار ازبکستان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و فرصت صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد. به گزارش اسمارتک نیوز، تیم فوتبال نساجی در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا و گروه D این رقابت ها در ورزشگاه آزادی میزبان نوبهار ازبکستان […]

تیم فوتبال نساجی در ورزشگاه آزادی مقابل نوبهار ازبکستان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و فرصت صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

به گزارش اسمارتک نیوز، تیم فوتبال نساجی در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا و گروه D این رقابت ها در ورزشگاه آزادی میزبان نوبهار ازبکستان بود. شاگردان سید مهدی رحمتی که پیش از این دیدار با 3 امتیاز در رده سوم قرار داشتند با کسب تمامی امتیازات این بازی سعی کردند اختلاف خود را با تیم های الهلال و نوبهار به حداقل برسانند اما ناکام ماندند.

در ادامه بازی در دقایق ابتدایی، گلبان در دقیقه 7 با شوتی چالش برانگیز دروازه رشید مظاهری را باز کرد تا نساجی غافلگیر شود، در حالی که شاگردان رحمتی به دنبال جبران نتیجه بودند، نوبهار بار دیگر گلزنی کرد و این بار اوستون اورونوف به گل رسید. در دقیقه 21 نماینده ازبکستان برای دومین بار در ورزشگاه آزادی پیش افتاد تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

اوستون اورونوف در ابتدای نیمه دوم با خطای دفاعی و تاخیر مدافعان نساجی گل دوم خود و گل سوم نوبهار را به ثمر رساند تا هواداران با شعار “رحمت کن نساجی را رها کن” به سبک بازی این تیم اعتراض کردند. “. .

در بین دو نیمه هواداران سپاهان که تیمشان بعد از این دیدار به مصاف المالیق می رود، نساجی های ورودی به ورزشگاه آزادی را تشویق کردند. نوبهار بعداً گل چهارم را به ثمر رساند اما به گفته داور این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد. در ادامه در دقیقه 68 محمدرضا آزادی یکی از گل های زده شده را با ضربه سر جبران کرد اما نقشه های هجومی نساجی در دقایق باقی مانده نتیجه ای نداشت تا این دیدار با شکست 3 بر یک شاگردان سیدمهدی رحمتی به پایان برسد. .

این بازی در حالی با شکست نساجی همراه بود که سنگربان نوبهار عملکرد قابل اعتمادی در دریافت ضربات نداشت اما شاگردان رحمتی نتوانستند دروازه خود را به صورت جدی تهدید کنند.

لازم به ذکر است در دیگر بازی همزمان این گروه، الهلال عربستان با دو گل در دیداری خارج از خانه مومبئی سیتی را شکست داد تا به همراه نوبهار 10 امتیازی شود و در رده های اول و دوم جدول تثبیت شود. نساجی نیز 3 امتیازی شد و از دور مسابقات کنار رفت تا دو دیدار باقی مانده نماینده ایران در مرحله گروهی تشریفاتی باشد.

ترکیب نساجی ایران.

محمد رشید مظاهری، امیرمهدی جانملکی، وحید محمدزاده، سعید غلامعلی بیگی، مرصاد سیفی، مهرداد عبدی، اسماعیل بابایی، حسین زمهران، محمدرضا عباسی، فرشید اسماعیلی و محمدرضا آزادی.

سرمربی: سید مهدی رحمتی

نوبهار ازبکستان

اتکیر یوسوپوف، میلوش میلوویچ، جمشید اسکندروف، ایگور گلبان، فیلیپ ایوانوویچ، ابراهیم یولداشف، جمشید بولتابایف، آبروبک اسماعیلوف، یووان یاکیچ، تیمورخوزا عبدوخالیکو و اوستون اورونوف.

سرمربی: سمول بابیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=121425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.