افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » خداحافظی جنجالی «عمر سوما» از تیم فوتبال سوریه

  • کد خبر : 163043
اسمارتک نیوز » خداحافظی جنجالی «عمر سوما» از تیم فوتبال سوریه

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، «هکتور کوپر» سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه هنگام اعلام لیست بازیکنانی که می خواهد در اردوی آماده سازی جام ملت های آسیا 2023 شرکت کنند، نام «عمر سوما» را اعلام کرد. ستاره این تیم دیده نمی شود. . پس از این اتفاق، “سوما” در گفت و گو با شبکه […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، «هکتور کوپر» سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه هنگام اعلام لیست بازیکنانی که می خواهد در اردوی آماده سازی جام ملت های آسیا 2023 شرکت کنند، نام «عمر سوما» را اعلام کرد. ستاره این تیم دیده نمی شود. .

پس از این اتفاق، “سوما” در گفت و گو با شبکه قطری “الکاس” از این موضوع ابراز تعجب کرد و از بی احترامی این مربی به ستاره هایی مانند فراس الخطیب و زیاد شبو انتقاد کرد. السوما با تکذیب هرگونه اختلاف شخصی بین خود و کوپر، به دلیل عدم احترام در تیم، از تیم ملی خداحافظی کرد. او گفت که قرار است قبل از اعلام این لیست خداحافظی خود را اعلام کند.

این موضوع بازتاب گسترده ای در رسانه های عربی داشته است. سایت ورزشی «کوره» این تصمیم را غافلگیرکننده بزرگ معرفی کرد و یک روزنامه لبنانی نیز نوشت: کوپر دروگبای سوری را کشت! این روزنامه عمر سوما را با دیدیه دروگبا، بازیکن سابق تیم ملی ساحل عاج که کشورش را به جام جهانی 2006 آلمان در طول جنگ داخلی رساند، مقایسه کرد.

شبکه ورزشی BeIN Sports اعلام کرد که کوپر تصمیم گرفت یکی از برجسته ترین ستاره های فوتبال سوریه در دهه اخیر را اخراج کند.

در هفته های اخیر شایعاتی مبنی بر اختلاف شدید کوپر و السومه در هر دو نیمه بازی سوریه و ژاپن به گوش می رسید که پس از آن السومه از بازی کنار رفت.

تیم فوتبال سوریه در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا با تیم های هند، ازبکستان و استرالیا همگروه است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=163043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.