افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » تیم ملی فوتبال امروز به مصاف تیم بورکینافاسو می رود

  • کد خبر : 171052
اسمارتک نیوز » تیم ملی فوتبال امروز به مصاف تیم بورکینافاسو می رود

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تمرکز نهایی تیم ملی فوتبال از روز گذشته در کیش برگزار شده است و شاگردان امیر قلعه نویی ظهر امروز در آخرین دیدار تدارکاتی پیش از سفر به دوحه برای حضور در جام ملت های آسیا به مصاف بورکینافاسو خواهند رفت. جام. یک رقیب آفریقایی دیگر نیز در سال […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تمرکز نهایی تیم ملی فوتبال از روز گذشته در کیش برگزار شده است و شاگردان امیر قلعه نویی ظهر امروز در آخرین دیدار تدارکاتی پیش از سفر به دوحه برای حضور در جام ملت های آسیا به مصاف بورکینافاسو خواهند رفت. جام. یک رقیب آفریقایی دیگر نیز در سال های اخیر به جمع رقبای تیم ملی اضافه شده است.

پر شدن تقویم تیم های اروپایی به دلیل برگزاری لیگ ملت ها در روزهای فیفا و همچنین هزینه های مالی برگزاری دیدار با تیم های مطرح اروپایی و آمریکای جنوبی حتی در صورت خالی بودن مسابقات تدارکاتی آنها در دهه اخیر باعث شده است. حریفان تیم ملی در این سال ها. دومی ها بیشتر آسیایی و آفریقایی هستند.

این در حالی است که تیم های آفریقایی در سال های اخیر سهم زیادی از بازی های تدارکاتی تیم ملی داشته اند و به یکی از حریفان محبوب تیم ملی تبدیل شده اند. به بهانه بازی امروز تیم ملی و بورکینافاسو در مسیر آماده سازی برای جام ملت ها، بازی های تیم ملی با تیم های آفریقایی بین جام ملت های 2019 تا جام ملت های 2019. 2023 را مرور کرده ایم.

تیم فوتبال پس از پایان جام ملت های 2019، 14 بازی تدارکاتی در سال های 2022 و 2023 انجام داد که حضور تیم های آفریقایی بیش از یک سوم است و تیم کشورمان پنج بار مقابل هم قرار گرفت. فقط یک سال و نیم، 2 برد، 1 تساوی و 2 باخت.

تیم کشورمان با دراگان اسکوچیچ، 2 با کارلوس کی روش و 2 با قلانوی به مصاف رقبای آفریقایی رفته است.

تیم فوتبال در 21 ژوئن 1401 در اولین بازی تدارکاتی جام جهانی 2022 قطر به رهبری اسکوچیچ در دیداری دوستانه در دوحه به مصاف تیم الجزایر رفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

در ادامه تیم ملی در تاریخ 5 اردیبهشت 1401 در زمین اتریش در حالی که کارلوس کی روش پس از اخراج اسکوچیچ به تیم فوتبال بازگشته بود به مصاف سنگال رفت و برابر این تیم به تساوی یک بر یک دست یافت.

در ادامه تیم ملی کشورمان در آخرین دیدار تدارکاتی قبل از شروع جام جهانی قطر در تاریخ 25 آبان 1401 در دوحه به مصاف تیم تونس رفت و مقابل این تیم با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. -0.

با جدایی کی روش پس از پایان جام جهانی، قلعهنویی در اسفندماه به عنوان سرمربی جدید انتخاب شد و تیم ملی تحت هدایت او در دومین دیدار به مصاف تیم آفریقایی رفت. تیم پنجم فرفردین امسال در ورزشگاه آزادی میزبان کنیا بود و موفق شد با نتیجه 2 بر یک این رقیب را شکست دهد.

آخرین دیدار تدارکاتی این تیم برابر حریفان آفریقایی 31 شهریورماه برگزار می شود که این تیم در ورزشگاه آزادی به مصاف آنگولا رفت و با نتیجه 4 بر صفر این تیم را شکست داد.

حالا تیم ملی فوتبال عصر امروز در ورزشگاه المپیک کیش در ششمین دیدار با تیم های آفریقایی در یک سال و نیم اخیر به مصاف بورکینافاسو می رود. تیم آماده حضور در جام ملت های آفریقا با ترکیب اصلی به مصاف ایران می رود تا آزمونی جدی در انتظار شاگردان قلانوی باشد.

گروه بندی جام ملت های آسیا 2023 قطر به شرح زیر است:

گروه A: قطر، چین، تاجیکستان و لبنان

گروه B: استرالیا، ازبکستان، سوریه و هند

گروه C: ایران، امارات متحده عربی، هنگ کنگ و فلسطین

گروه D: ژاپن، اندونزی، عراق و ویتنام

گروه E: کره جنوبی، مالزی، اردن و بحرین

گروه F: عربستان سعودی، تایلند، عمان و قرقیزستان

برنامه دیدارهای تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی جام ملت های آسیا (به وقت ایران) به شرح زیر است:

ایران – فلسطین (24 آذر) ورزشگاه شهر آموزش / ساعت 21.

ایران – هنگ کنگ (29 ژانویه) ورزشگاه خلیفه / ساعت 21:00

ایران – امارات متحده عربی (3 بهمن) ورزشگاه شهر آموزش / ساعت 18:30

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=171052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.