افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » ترکیب احتمالی پرخورها در برابر سامورایی ها

  • کد خبر : 193758
اسمارتک نیوز » ترکیب احتمالی پرخورها در برابر سامورایی ها

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تیم ملی فوتبال ایران فردا در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2023 در ورزشگاه شهر آموزش و پرورش با قضاوت منینگ از چین به مصاف تیم فوتبال ژاپن می رود. تیم فوتبال ایران با کسب 9 امتیاز و اقتدار در گروه C این رقابت‌ها به مرحله […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تیم ملی فوتبال ایران فردا در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2023 در ورزشگاه شهر آموزش و پرورش با قضاوت منینگ از چین به مصاف تیم فوتبال ژاپن می رود.

تیم فوتبال ایران با کسب 9 امتیاز و اقتدار در گروه C این رقابت‌ها به مرحله حذفی صعود کرد. یوها ابتدا 4-1 تیم ملی فلسطین را شکست دادند، سپس با یک گل هنگ کنگ را شکست دادند و در نهایت با پیروزی 2-1 مقابل تیم فوتبال امارات متحده عربی راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند. به عنوان رهبران …

در این مرحله تیم ایران در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه 5 بر 3 سوریه را شکست دهد و حالا یک فینال زودهنگام بین تیم های ایران و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی در انتظار ما است.

در گروه D این رقابت ها مقابل ژاپن با کسب 6 امتیاز پشت سر تیم عراق و بالاتر از اندونزی و ویتنام راهی مرحله حذفی شدند. سامورایی ها کار خود را با برتری 4-2 مقابل ویتنام آغاز کردند و سپس با نتیجه عجیب 2-1 مغلوب عراق شدند تا اولین شگفتی جام را به ارمغان بیاورند.

در پایان ژاپن با برتری 3 بر یک مقابل اندونزی راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. این تیم در این مرحله موفق شد با نتیجه 3 بر یک بحرین را شکست دهد و به راحتی به جمع هشت تیم پایانی جام ملت های آسیا 2023 راه یابد.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران سیدمجید حسینی و صادق محرمی را به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل ژاپن در اختیار ندارد و به نظر می رسد اوژا را با ترکیب 1-3-2-4 برای این دیدار به میدان خواهد برد. بازی مقابل این تیم

حفاظت از قفس توری سیاهگوش در داخل دروازه بر عهده علیرضا بیرانوند خواهد بود. در غیاب حسینی و بازگشت محمدحسین کنعانی زادگان پس از یک جلسه غیبت به دلیل محرومیت، به نظر می رسد بار دیگر شاهد همبازی شدن این بازیکن با شجاع خلیل زاده باشیم.

رامین رضاییان در جناح راست و احسان حاج صفی در سمت چپ خط دفاعی تیم ملی را تکمیل می کنند. روزبه چشمی و سعید عزت اللهی زوج میانی تیم ملی هستند. با توجه به غیبت مهدی طارمی به دلیل محرومیت، احتمالا سامان قدوس جای خالی طارمی را پشت سردار آزمون در این دیدار پر خواهد کرد. مهدی قائدی و علیرضا جهانبخش نیز وینگرهای تیم ملی مقابل سامورایی ها خواهند بود تا 11 بازیکن تیم ملی مقابل ژاپن تکمیل شود.

ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال:

علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، روزبه چشمی، رامین رضاییان، سامان قدوس، سعید عزت اللهی، مهدی قیدی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.