افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » بیرانوند مانع از شکست پرسپولیس شد; صعود سخت شد

  • کد خبر : 122269
اسمارتک نیوز » بیرانوند مانع از شکست پرسپولیس شد;  صعود سخت شد

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار خارج از خانه مقابل استقلال تاجیکستان به تساوی یک بر یک رضایت داد تا صعود را برایشان سخت کند. به گزارش اسمارتک نیوز، در چارچوب دیدارهای هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، تیم های پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان در ورزشگاه ملی شهر دوشنبه به مصاف یکدیگر رفتند. پرسپولیس در این […]

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار خارج از خانه مقابل استقلال تاجیکستان به تساوی یک بر یک رضایت داد تا صعود را برایشان سخت کند.

به گزارش اسمارتک نیوز، در چارچوب دیدارهای هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، تیم های پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان در ورزشگاه ملی شهر دوشنبه به مصاف یکدیگر رفتند.

پرسپولیس در این دیدار به مصاف استقلال رفت و در اولین بازی در حضور تماشاگران خود در ورزشگاه آزادی موفق شد با دو گل سعید صادقی حریف خود را شکست دهد.

پرسپولیس در جستجوی بردی که راه را برای صعود از این گروه هموار کند به مصاف تاجیکستان رفت و مقابل حریف تاجیک که یک امتیاز داشت برای زنده نگه داشتن امیدهای صعود از این گروه با انگیزه به میدان رفت.

لحظات حساس بازی:

نبیل باهویی مهاجم سوئدی سرخپوشان در دقایق ابتدایی این فرصت را داشت تا اولین گل مسابقه را به ثمر برساند اما تیر دروازه مانع از گلزنی این مهاجم شد.

در دقیقه 14 وحدت حنان اف در موقعیت خوبی در محوطه استقلال صاحب توپ شد و این فرصت را داشت تا دروازه تیم سابق خود را باز کند اما یتیموف ضربه مدافع تیم ملی تاجیکستان را مهار کرد و مانع از گلزنی او نشد.

در دقیقه 28 شیاطین سرخ با خطای مدافعان حریف روی محمد عمری در پشت محوطه، در موقعیتی خوب برای گلزنی صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند. ترابی که پشت این خطا قرار داشت موفق شد با یک ضربه استادانه و دیدنی دروازه استقلال را باز کند تا پرسپولیس میزبان خود را شکست دهد.

کنعانی ها (میلاد سرگی)، علی نعمتی، وحدت حنان اف، مسعود ریگی، سروش رفیعی (میلاد سرلک)، سعید صادقی، مهدی ترابی (وحید امیری) (دانیال اسماعیلی فر)، محمد عمری و نبیل بهویی (شهاب زاهدی).

سرمربی: یحیی گل محمدی

استقلال تاجیکستان

رستم یاتیموف، ایوان نوسلیچ، سجادون قربانوف، آرتور کارتاشیان، عالیشهر جلیلوف، طبرزی دولتمیر، دنیس بگونوویچ، احسان پانشنبه، احمدونی کمالوف، رومیش جلیلوف و سانین سبای.

سرمربی: ایگور چرفنچکو

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.