افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » بهره برداری از 24 پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان قدس

  • کد خبر : 197761
اسمارتک نیوز » بهره برداری از 24 پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان قدس

به گزارش گروه استان های اسمارتک نیوز، وحید گلیکانی فرماندار شهرستان قدس به همراه سعید شهلی شهردار در نشست خبری با اعلام این خبر گفت: با وجود تلاش دستگاه های خدمات رسان، کمبود زمین بزرگترین مشکل است و مشکل توسعه شهر و یخ زدگی زمین این شهر امکان تامین سرانه را برای عموم مردم و […]

به گزارش گروه استان های اسمارتک نیوز، وحید گلیکانی فرماندار شهرستان قدس به همراه سعید شهلی شهردار در نشست خبری با اعلام این خبر گفت: با وجود تلاش دستگاه های خدمات رسان، کمبود زمین بزرگترین مشکل است و مشکل توسعه شهر و یخ زدگی زمین این شهر امکان تامین سرانه را برای عموم مردم و عمران با چالش مواجه کرده است. این شهرستان با ۷۴ هزار دانش آموز کمترین سرانه تحصیلی را در کشور دارد و کمبود کلاس مهم ترین چالش آموزشی در این منطقه است، البته با کمک خیرین و شهرداری ۴ مدرسه ساخته می شود. کار کردن. عملیات در پایان سال جاری اما کمبود فضای آموزشی همچنان پابرجاست.
وی افزود: تکمیل و ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرستان که از مصوبات سفر رئیس جمهور است نیازمند ششصد میلیارد تومان اعتبار است که اعطای اعتبار در مرحله توافق است. بین شرکت آب و فاضلاب و بانک صدارت که با تدوین طرح های مطالعاتی ظرف مدت سه سال اجرا می شود. وی با تاکید بر لزوم مدیریت بخش آب، گفت: 400 لیتر در ثانیه پساب تصفیه شده است و با هماهنگی کشاورزی، صنایع و شهرداری ها امکان بهره برداری از این پساب وجود دارد، آب شرب و کشاورزی را مورد توجه قرار داد. لازم است.
سعید شهلی شهردار قدس در این دیدار مشارکت، همکاری و تعامل مردم و شورای شهر، کمیته انطباق، دستگاه قضایی و دستگاه های نظارتی را عامل حرکت و موفقیت مدیریت شهری در خدمت دانست. تامین و توسعه شهری گفت: تملک و آزادسازی معابر شهری اولویت شهردار است که قطعا در سال آینده تردد شهروندان را تسهیل می کند و گره گشایی از ترافیک را به همراه خواهد داشت.
شهلی ادامه داد: صرفه جویی در هزینه ها یکی از برنامه های کلیدی مدیریت شهری است و با خرید 50 دستگاه خودرو سنین و ساخت گلخانه توانستیم میزان قابل توجهی در هزینه های شهری صرفه جویی کنیم.
وی بازسازی، تجهیز، نوسازی و ارتقای کیفی استادیوم ورزشی را از دیگر اقدامات اساسی شهرداری در سال جاری دانست که در راستای تضمین سلامت و نشاط شهروندان به ویژه جوانان انجام شد. و نوجوانان و بهبود سرانه های ورزشی که قطعا نقش مهمی در رشد و توسعه شهر دارد و همچنین پارک های محله ای، خانه فرهنگ، ساخت استخر و مدرسه از جمله طرح ها و خدمات عمرانی است که انجام می دهند. در مرحله ساخت و تکمیل. شاهلی ادامه داد: مدیریت آب های سطحی نیز یکی از نیازهای اساسی شهرستان و مطالبه مردم است که نیاز به 300 میلیارد تومان دارد و اعتبار دارد و تلاش می شود این پروژه پس از اجرا نهایی شود، طرح های مطالعاتی و کارشناسی انجام می شود.
شهلی نهضت آسفالت با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد تومان را از دیگر برنامه های مهم سالی دانست که موجب رضایتمندی شهروندان شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.