افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » بندرعباس شرکت واردات و صادرات به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 193255
اسمارتک نیوز » بندرعباس شرکت واردات و صادرات به بهره برداری رسید

محمدعلی دهقان، مدیرعامل شرکت صادرات و واردات بارانداز امروز (21 بهمن) با اشاره به اینکه ظرفیت این شرکت 437 هزار تن است، افزود: این شرکت با اعتباری بالغ بر 15800 هزار میلیون ریال تجهیز و راه اندازی شده است. این شرکت با زیربنای 9 هزار متر برای 800 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است. وی […]

محمدعلی دهقان، مدیرعامل شرکت صادرات و واردات بارانداز امروز (21 بهمن) با اشاره به اینکه ظرفیت این شرکت 437 هزار تن است، افزود: این شرکت با اعتباری بالغ بر 15800 هزار میلیون ریال تجهیز و راه اندازی شده است. این شرکت با زیربنای 9 هزار متر برای 800 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه اولویت جذب در این گروه زنان سرپرست خانوار هستند، گفت: ادارات این شرکت شامل؛ ذخیره سازی سرد در دمای بالای صفر، انبار سرد زیر صفر و نگهداری مواد غذایی خشک.

دهقان تصریح کرد: در صورت راه اندازی فاز دوم این شرکت برای 2 هزار نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی می شود.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین از شرکت بسته بندی آجیل در شهرک صنعتی گمبرون بازدید کرد.

افتتاح چند طرح و پروژه مهم و دیدار با مردم استان هرمزگان از جمله برنامه های دومین سفر استانی رئیس جمهور به درب پیشرفت ایران است.

وزرای کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، صنعت، معدن و تجارت، راهداری و شهرسازی، رئیس سازمان انرژی اتمی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت آیت الله رئیسی را در سفری دو روزه همراهی می کند.

رئیس جمهور به همراه هیئت دولت امروز و فردا به دعوت مردم استانی و خوش قلب هرمزگان برای بهره برداری از 1.32 پروژه عمرانی به ارزش 105 همات (1500 میلیارد ریال) دعوت می شود.

افتتاح 2 بیمارستان و یک سری پروژه بهداشتی و درمانی، تکمیل چند پروژه نیمه تمام راه آهن، تامین تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه های استان، تکمیل و تجهیز مجتمع توانبخشی شهدا، تکمیل، بازسازی و تجهیز نیمه تمام طرح های ورزشی، اجرای طرح های رانندگان روستایی و حفاظت از روستاهای در معرض خطر، اجرای طرح های کشاورزی، تکمیل و تجهیز مجتمع های فرهنگی و تکمیل و بهره برداری از کتابخانه مرکزی بندرعباس از برنامه های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان است. هرمزگان.

استان هرمزگان با بیش از 2 میلیون نفر جمعیت و 71 هزار کیلومتر مربع وسعت و با سواحل طولانی و 14 جزیره بزرگ و کوچک ایرانی در گستره وسیع آبهای خلیج فارس و دریا. عمان حدود چهار درصد از مساحت و 1.8 درصد از جمعیت این کشور را به خود اختصاص داده و به عنوان پایتخت اقتصادی و دروازه پیشرفت ایران شناخته می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.