افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » ادامه آلودگی هوای مشهد/مشهد بسته شد

  • کد خبر : 162758
اسمارتک نیوز » ادامه آلودگی هوای مشهد/مشهد بسته شد

به گزارش گروه اجتماعی اسمارتک نیوز، مهدی الاپور افزود: بنابراین تمامی مدارس در مقاطع مختلف غیر حضوری و دانشگاه ها، مراکز آموزش فنی و حرفه ای، مدارس مختلف خصوصی و دولتی نیز در شب تعطیل هستند و نباید هیچ گونه فعالیتی داشته باشند. . وی گفت: همچنین تمامی فعالیت های ورزشی در فضای باز و […]

به گزارش گروه اجتماعی اسمارتک نیوز، مهدی الاپور افزود: بنابراین تمامی مدارس در مقاطع مختلف غیر حضوری و دانشگاه ها، مراکز آموزش فنی و حرفه ای، مدارس مختلف خصوصی و دولتی نیز در شب تعطیل هستند و نباید هیچ گونه فعالیتی داشته باشند. .

وی گفت: همچنین تمامی فعالیت های ورزشی در فضای باز و سرپوشیده در مشهد تعطیل است.

دبیر کارگروه گرد و غبار اورژانس خراسان رضوی ادامه داد: پس از بررسی های کارشناسی با تاکید بر وجود کامل امکانات خدماتی، امدادی و درمانی از مردم خواسته شد از تردد غیرضروری خودداری کنند.

اله پور تاکید کرد: اکیدا توصیه می شود از تردد افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای تنفسی و قلبی، کودکان، سالمندان، مادران باردار و افراد مبتلا به حساسیت های پوستی در سطح شهر و استفاده از ماسک جلوگیری شود و از انجام فعالیت های بدنی، پیاده روی، به تعویق انداختن خودداری شود. ورزش، خرید یا انجام امور دیگر برای زمانی دیگر.

وی بیان کرد: در این کارگروه از دستگاه های دولتی خواسته شد در صورت امکان برای دورکاری کارکنان مبتلا به بیماری های زمینه ای، تنفسی، قلبی و مادران باردار یا کودکان زیر 6 سال همکاری لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی موظف به اطلاع رسانی صحیح به کارکنان و زیرمجموعه های اداری و نظارت بر حسن اجرای موضوع خواهند بود و همچنین فرمانداران شهرستان ها نیز نسبت به برگزاری جلسات اضطراری اقدام و اقدامات لازم را انجام دهند. تصمیمات لازم

وی بیان کرد: مقرر شد شهرداری مشهد از سیستم های صوتی و سایر تجهیزات اطلاع رسانی موجود در پارک ها و مراکز تفریحی بزرگ مشهد مقدس برای اطلاع رسانی و هشدار به شهروندان و هشدارهای لازم استفاده کند.

وی تاکید کرد: ابلاغ این مصوبات یک ابلاغ رسمی به همه نهادها و سازمان ها است.

14 دی ماه 1402 شاخص کیفیت هوای کلانشهر مشهد با افزایش محسوس میزان گرد و غبار در وضعیت خطرناکی قرار گرفت و هم اکنون وضعیت تنفسی شهروندان ناسالم است.

میانگین 24 ساعته شاخص کیفیت هوای مشهد با عدد 161 حاکی از ناسالم بودن هوا و شاخص های یکی دو ساعت اخیر با عدد 441 از وضعیت “خطرناک” برای شهروندان خبر می دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=162758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.