افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » آیا اسطوره روم به دنبال ژنرال است؟

  • کد خبر : 199910
اسمارتک نیوز » آیا اسطوره روم به دنبال ژنرال است؟

به گزارش وظیفه اسمارتک نیوز، در آخرین روزهای نقل و انتقالات فوتبال اروپا، سردار آزمون مهاجم 28 ساله تیم ملی فوتبال ایران با قراردادی قرضی یک ساله با بند فسخ دائمی به آ اس رم پیوست. 12 میلیون یورو این تیم است. آزمون در یک فصل و نیم حضورش در بایرلورکوزن، 44 بازی با این […]

به گزارش وظیفه اسمارتک نیوز، در آخرین روزهای نقل و انتقالات فوتبال اروپا، سردار آزمون مهاجم 28 ساله تیم ملی فوتبال ایران با قراردادی قرضی یک ساله با بند فسخ دائمی به آ اس رم پیوست. 12 میلیون یورو این تیم است.

آزمون در یک فصل و نیم حضورش در بایرلورکوزن، 44 بازی با این تیم آلمانی انجام داد، 5 گل زد و 5 پاس گل داد و انتظارات را برآورده نکرد و به همین دلیل به گفته ژابی آلونسو، سرمربی اسپانیایی لورکوزن، این بازیکن قرارداد امضا کرد. ، کارزی این تیم را ترک خواهد کرد تا با هدایت مورینیو شانس خود را در پایتخت ایتالیا امتحان کند.

سردار می دانست چگونه به خوبی به اعتماد ژوزه مورینیو پاسخ دهد و در جالوروسی موثر باشد. در جریان حضور سردار آزمون به همراه تیم فوتبال ایران در هجدهمین دوره جام ملت های آسیا در قطر، مدیران این باشگاه رومی ژوزه مورینیو را به دلیل کسب نتایج ضعیف از مدیریت تیم برکنار کردند و دانیله ده روسی، ستاره و کاپیتان این تیم. تیم در سال های اخیر به عنوان سرمربی معرفی شده است.

با شکست تیم ایران در نیمه نهایی جام ملت های آسیا مقابل قطر، لژیونرهای فوتبال ایران از جمله آزمون به قاره سبز بازگشتند تا تیم های خود را در اروپا همراهی کنند.

با تغییر روی نیمکت رم، به نظر می رسد آزمون کار سختی پیش رو دارد، بنابراین و با حذف تیم ملی، مهاجم ایرانی رم بیش از هر زمان دیگری انگیزه دارد تا شایستگی های خود را به سرمربی جدید رم ثابت کند. که اسطوره این باشگاه نیز محسوب می شود. از سوی دیگر رسانه های نزدیک به این باشگاه اعلام کردند که ده روسی در آزمون حساب ویژه ای باز کرده و مهاجم ایرانی خود را می خواهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=199910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.