افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » آمار متفاوت قاتل از منطقه پورتو و تیم ملی

  • کد خبر : 115421
اسمارتک نیوز » آمار متفاوت قاتل از منطقه پورتو و تیم ملی

به گزارش اسمارتک نیوز، مهدی طارمی طبق آمار در این فصل نتوانسته در پورتو تاثیرگذار باشد اما در تیم ملی همچنان یک قاتل در محوطه جریمه حریف محسوب می شود. اگرچه آخرین دیدارهای تیم ملی برابر رقبای ضعیف برگزار شده است. پورتو در چارچوب نهمین دوره لیگ برتر پرتغال در خانه ویزلا به مصاف این […]

به گزارش اسمارتک نیوز، مهدی طارمی طبق آمار در این فصل نتوانسته در پورتو تاثیرگذار باشد اما در تیم ملی همچنان یک قاتل در محوطه جریمه حریف محسوب می شود. اگرچه آخرین دیدارهای تیم ملی برابر رقبای ضعیف برگزار شده است.

پورتو در چارچوب نهمین دوره لیگ برتر پرتغال در خانه ویزلا به مصاف این تیم رفت و در نهایت پیروز شد.

شاگردان سرخیو کونسسائو که در این دیدار به دنبال برتری برای ماندن در مسیر قهرمانی در کنار اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا بودند، از همان دقایق ابتدایی بازی را تهاجمی آغاز کردند. در دقیقه 21 بازی با ورود اوا نیلسون به محوطه جریمه، تیم میزبان به میزبانی تبدیل شد که برونو ویلسون مدافع سعی کرد توپ را مهار کند و باعث سقوط بازیکن شد و داور بلافاصله اعلام پنالتی کرد. شوت به سود پورتو.

مهدی طارمی که در فصل های اخیر ستاره پورتو بوده پشت پنالتی قرار گرفت. مهاجم تیم ایران با یک ضربه محکم و با زاویه بسیار عالی توپ را به سمت چپ خود زد و با وجود تشخیص صحیح فابیجان بونتیچ، این توپ تبدیل به گل شد تا پورتو از میزبان خارج شود و در پایان مسابقه. 2 بر صفر برد. رده بندی لیگ پرتغال 22 امتیازی خواهد بود.

طارمی با گلزنی مقابل استرلا آمادورا در روز پنجم لیگ برتر پرتغال موفق شد اولین گل تیمش را در این دیدار به ثمر برساند و این دومین گل این بازیکن در این فصل بود. طارمی در پایان هفته نهم لیگ پرتغال 2 گل به ثمر رسانده است. او فصل گذشته موفق شد با زدن 22 گل عنوان آقای گل را از آن خود کند. با احتساب عملکرد این مهاجم فصل گذشته به نظر می رسد این بازیکنان دچار افتی شده اند که محسوس و نگران کننده شده است.

این مهاجم ایرانی پیش از بازی دیشب آخرین بار 41 روز پیش در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا در پیروزی 3-1 مقابل پورتو موفق به گلزنی شد و قبل از بازی دیشب در 5 بازی اخیر این تیم موفق به گلزنی نشده بود. تیم با این حال طارمی در این 5 بازی موفق به ثبت 3 پاس گل شد. از طرفی طارمی در این فصل 12 بازی برای پورتو انجام داده و 3 گل و 3 پاس گل به ثمر رسانده است. و در حالی که یک سوم رقابت های این فصل در قاره اروپا گذشته است، گل های طارمی به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد.

این آمار کمک ناامید کننده ای برای مهاجمی است که همیشه عادت به نوشتن و خواندن درباره اهدافش دارد. برای هواداران فوتبال ایران است که باید برای حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا کمتر از 3 ماه دیگر آماده شوند.

نکته امیدوارکننده این مهاجم ایرانی این است که در 7 بازی اخیر خود برای تیم ملی موفق به زدن 7 گل و یک پاس گل شده است و این می تواند هواداران تیم ایران را به درخشش در جام ملت ها امیدوار کند. با این حال طارمی نشان داده که می تواند در موقعیت ها تاثیر خود را نشان دهد.

انتظار می رود این مهاجم که اکنون کمتر از یک سال از قراردادش با پورتو باقی مانده است و به همین دلیل است که مشتریان برای به خدمت گرفتن او در خریدهای زمستانی پول نقد پرداخت می کنند، بتواند عملکرد خود را در ادامه سال بهبود بخشد. فصل و تبدیل شدن به همان مهاجم، همه ما آن را می دانستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=115421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.