افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

استقلال همیشه حریف قدرتمندی برای الهلال بوده است

  • کد خبر : 167744
استقلال همیشه حریف قدرتمندی برای الهلال بوده است

پیش از ظهر امروز عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان در جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه برای دیدار و گفتگو با علی خاطره مدیرعامل باشگاه استقلال وارد کمپ زنده یاد ناصر حجازی شدند. پس از ورود سفیر عربستان و هیئت همراه به سالن کنفرانس کمپ، مدیرعامل استقلال ضمن خیرمقدم به سفیر عربستان و هیئت […]

پیش از ظهر امروز عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان در جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه برای دیدار و گفتگو با علی خاطره مدیرعامل باشگاه استقلال وارد کمپ زنده یاد ناصر حجازی شدند.

پس از ورود سفیر عربستان و هیئت همراه به سالن کنفرانس کمپ، مدیرعامل استقلال ضمن خیرمقدم به سفیر عربستان و هیئت همراه، با اشاره به تاریخچه و قدرت فوتبال ایران و عربستان در آسیا از قبل تاریخ استقلال و ال. – مسابقات قهرمانی هلال در آسیا، گفت: از زمان ورود سفیر به تهران اتفاقات خوبی بین دو کشور ایران و عربستان افتاده و دل ها به هم نزدیک شده است.

عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان ضمن تشکر از علی خاطر، اعلام کرد: خوشحالم که سفیر عربستان در ایران هستم. ممنون از میزبانی باشگاه بزرگ استقلال. من باشگاه استقلال را به خوبی می شناسم. می دانم که او دو بار قهرمان آسیا شده و همیشه رقیب سرسختی برای باشگاه های عربستانی به ویژه باشگاه الهلال عربستان بوده است. دیدارهای این دو تیم همیشه جذاب بوده است. به نظر من با توجه به اینکه هر دو باشگاه از باشگاه های پرطرفدار آسیا و آبی پوش هستند، می توانند همکاری دوجانبه داشته باشند. در ماه دوم سال جاری که الهلال عربستان به ایران می آید، توافقی برای ایجاد ارتباط بین این دو باشگاه بزرگ آسیایی انجام خواهد شد.

خطیر در ادامه این نشست ضمن تشکر از سفیر عربستان در ایران گفت: با در نظر گرفتن سابقه دو باشگاه استقلال و الهلال در آسیا، بی شک این همکاری ها تحولات بسیار خوبی را برای فوتبال ایران و عربستان به همراه خواهد داشت. همیشه رقابت جالبی بین استقلال و الهلال وجود داشته و این دو تیم رقیب دیرینه، محبوب و آبی بوده اند. ما از همکاری هر دو باشگاه قدردانی می کنیم. علاوه بر انجام بازی های دوستانه و برگزاری اردوهای تدارکاتی می توانیم در توسعه فوتبال آکادمیک و پایه همکاری های دوجانبه داشته باشیم.

سفیر عربستان در پایان صحبت های خود پیشنهاد کرد که در صورت قهرمانی استقلال در لیگ برتر یا جام حذفی، عربستان در پایان فصل میزبان سوپرجام خواهد بود.

در پایان این دیدار علاوه بر اهدای سوغات باشگاه استقلال به سفیر عربستان و هیئت همراه، پیراهن شماره 12 استقلال به سفیر عربستان اهدا شد و علی خاطره مدیرعامل استقلال با عبدالله بن سعود العنزی عکس یادگاری گرفت.

سفیر عربستان و هیئت همراه پس از بازدید از کمپ زنده یاد ناصر حجازی با همراهی مدیریت باشگاه استقلال اردو را ترک کردند.

در این جلسه مهدی افضلی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و سید مهدی علوی مدیر فرهنگی باشگاه نیز حضور داشتند.

دور

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=167744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.