افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
3

اسبقیان: طباطبایی و شکوری در پرسپولیس به کار خود ادامه می دهند/ هیات مدیره درباره تغییر درویش و خطیر تصمیم گیری می کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 206090
اسبقیان: طباطبایی و شکوری در پرسپولیس به کار خود ادامه می دهند/ هیات مدیره درباره تغییر درویش و خطیر تصمیم گیری می کند – پرسپولیس نیوز

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه با سازمان خصوصی سازی هماهنگ است و دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به کار خود ادامه خواهند داد. محمد شروین اسبقیان در خصوص برگزاری یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا گفت: خدا را شاکریم که مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا […]

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه با سازمان خصوصی سازی هماهنگ است و دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به کار خود ادامه خواهند داد.

محمد شروین اسبقیان در خصوص برگزاری یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا گفت: خدا را شاکریم که مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا امروز با حضور رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا و دبیر کل برگزار شد. از این کنفدراسیون.” وزیر ورزش و جوانان هم پیامی فرستاد که توسط من قرائت شد. آقای وزیر ابراز امیدواری کرده بود که انشاالله شاهد حضور قهرمانان رکورددار در این مسابقات باشیم.

و افزود: در ماه های اخیر به خصوص در این دو سه ماه کارهای زیادی انجام شده است و فدراسیون دوومیدانی برای آماده سازی این سری تلاش زیادی کرد. وزیر محترم ورزش و جوانان نیز حمایت ویژه ای از تهیه این سریال داشتند. جا دارد از آقای هاشمی به سهم خودم تشکر کنم. از زحمات آقای مهدی مبینی نیز قدردانی می کنم. همچنین از حمایت کمیته ملی المپیک و آقای خسرویوا برای برگزاری این مسابقات تشکر و قدردانی می کنم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی درباره اصلاح اساسنامه فدراسیون های ورزشی و تخصصی شدن آنها در رابطه با هر فدراسیون، گفت: همان چیزی که وزیر ورزش گفته است در حال رخ دادن است. نظر آقای هاشمی این بود که فدراسیون ها اساسنامه تخصصی خود را داشته باشند. البته این موضوع در دست بررسی است. اجازه دهید بررسی های لازم انجام شود. انشالله اگر این اتفاق بیفتد حتما من یا وزیر ورزش گزارش می دهیم.

اسبقیان با بیان اینکه وزارت ورزش می گوید حسن طباطبایی و ابراهیم شکوری اعضای هیات مدیره پرسپولیس هستند اما نظر سازمان خصوصی سازی در این مورد متفاوت است، تصریح کرد: خیر، لیست این افراد قبلا اعلام شده است. سازمان خصوصی سازی همکاری خوبی با وزارت ورزش داشته است. این مشکلی ندارد و دو عضوی که معرفی شدند به کار خود ادامه می دهند. سازمان خصوصی سازی با ما هماهنگ است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مدیران عامل استقلال و پرسپولیس و همچنین هیات مدیره استقلال تغییر خواهند کرد یا خیر، گفت: فعلا اطلاعی نداریم. اگر قرار باشد تغییری رخ دهد، هیات مدیره دو باشگاه در مورد آن تصمیم گیری خواهد کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص اینکه آیا محمد انصاری به عضویت هیات مدیره پرسپولیس در می آید یا خیر، گفت: به عنوان معاون وزیر ورزش تا امروز چیزی نشنیده ام. آقای انصاری یکی از قهرمانان خوب ما و اسطوره های اخلاق ورزشی در کشور است. قطعا حضورش در هر جایی می تواند مثبت باشد اما فعلا خبری از آن ندارم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)