افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

از ریپل (XRP) در اکتبر 2024 چه انتظاری داریم؟

  • کد خبر : 380177
از ریپل (XRP) در اکتبر 2024 چه انتظاری داریم؟

ریپل (XRP) امروز 6 درصد افزایش یافته است و به نظر می رسد در ماه سپتامبر به پایان برسد. با نزدیک شدن به ماه اکتبر، عوامل مختلفی از جمله چالش های حقوقی مداوم، هجوم سرمایه گذاری های سازمانی و غیره تعیین می کند که آیا XRP ماه جالبی در پیش خواهد داشت یا خیر. در […]

ریپل (XRP) امروز 6 درصد افزایش یافته است و به نظر می رسد در ماه سپتامبر به پایان برسد. با نزدیک شدن به ماه اکتبر، عوامل مختلفی از جمله چالش های حقوقی مداوم، هجوم سرمایه گذاری های سازمانی و غیره تعیین می کند که آیا XRP ماه جالبی در پیش خواهد داشت یا خیر.

در حالی که سرمایه گذاران به دنبال نشانه هایی از پتانسیل صعودی ریپل هستند، این مقاله به بررسی شاخص های فنی کلیدی، حرکات نهنگ کریپتو و احساسات بازار می پردازد و چشم اندازی از انتظارات از توکن در ماه آینده ارائه می دهد. می دهد

ریپل در کنار افزایش سودآوری بازار به این عوامل توجه دارد

ریپل ماه سپتامبر را با 0.55 دلار شروع کرد و از ابتدای این ماه بیش از 10 درصد رشد داشته است. در زمان نگارش این مقاله، قیمت XRP در محدوده 0.62 دلار است. این رشد قیمت را می توان به روند کلی صعودی در بازار و به ویژه راه اندازی XRP Trust توسط GrayScale مرتبط دانست.

برای برخی از سرمایه گذاران، XRP Trust به عنوان اولین گام برای راه اندازی ETF ریپل در نظر گرفته می شود، اگرچه این دارایی هنوز با چالش های نظارتی روبرو است. برخی از تحلیلگران همچنین معتقدند که این پیشرفت می تواند قیمت XRP را در ماه اکتبر افزایش دهد.

علاوه بر این، به نظر می رسد افزایش علاقه باز توکن (OI) با این احساسات همسو باشد. در زمان نگارش این مقاله، سود باز XRP تقریبا به 900 میلیون دلار رسیده است. این نشان دهنده افزایش قابل توجه حدس و گمان در مورد این توکن است.

از نظر قیمت، افزایش بهره باز یک دارایی نشان می دهد که پول بیشتری به بازار مشتقات جریان دارد. وقتی این موضوع با یک روند صعودی همراه باشد، قدرت بیشتری به آن روند صعودی می دهد. بنابراین، قیمت ریپل احتمالا در ماه آینده به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.

نمودار سود باز XRP - منبع: Santiment
نمودار سود باز XRP – منبع: Santiment

با این حال، Juan Pellicer، محقق ارشد IntoTheBlock، با تأثیر بالقوه ETF ریپل مخالف است. Placer در مصاحبه ای اختصاصی با BeinCrypto اظهار داشت:

اگرچه راه اندازی XRP Trust و راه اندازی احتمالی Ripple ETF محرک های مهمی هستند، محرک اصلی قیمت XRP در سه ماهه چهارم سال می تواند راه اندازی stablecoin RLUSD و ادغام ریپل با اکوسیستم DeFi باشد.

صرف نظر از اینکه کدام یک از این محرک‌ها مهم‌تر است، داده‌های پلتفرم Sentiment نشان می‌دهد که نهنگ‌های کریپتو دوباره XRP می‌خرند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، این نهنگ ها از دیروز تا امروز 60 میلیون توکن XRP به ارزش 37.20 میلیون دلار خریداری کرده اند. بر اساس این اقدام، به نظر می رسد که نهنگ ها در حال آماده شدن برای افزایش احتمالی قیمت XRP با نزدیک شدن به سه ماهه چهارم سال هستند.

آدرس های تعادل ریپل - منبع: Santimentآدرس های تعادل ریپل - منبع: Santiment
تعادل آدرس های ریپل – منبع: Santiment

پیش بینی قیمت XRP؛ آماده برای پریدن

از نظر فنی، عدم نوسانات قیمت این توکن باعث شده تا قیمت ریپل نتواند با سرعت مناسب به سطح 0.70 دلار برسد. با این حال نمودار روزانه قیمت دارایی نشان می دهد که اکنون احتمال رسیدن آن به این سطح بیشتر است.

به عنوان مثال، نگاهی به ابر ایچیموکو که معمولاً به عنوان نشانگر حمایت و مقاومت استفاده می شود، نشان می دهد که این اندیکاتور زیر قیمت است. وقتی ابر ایچیموکو زیر قیمت است، به این معنی است که پشتیبانی وجود دارد و نشان می‌دهد که دارایی می‌تواند پایه محکمی برای حرکت صعودی داشته باشد. برعکس، زمانی که این ابر بالای قیمت باشد، به عنوان یک مقاومت عمل می کند و احتمال کاهش قیمت را نشان می دهد.

در مورد ریپل، ابر ایچیموکو زیر قیمت نشان دهنده پشتیبانی قوی است و می تواند قیمت را به بالای 0.62 دلار برساند. با پشتیبانی 0.59 دلار، قیمت ریپل ممکن است مقاومت 0.63 دلار را بشکند.

نمودار قیمت روزانه XRP - منبع: TradingViewنمودار قیمت روزانه XRP - منبع: TradingView
نمودار قیمت روزانه XRP – منبع: TradingView

پس از آن، سطح بعدی که این آلتکوین می تواند به آن برسد احتمالاً حدود 0.69 دلار است و حتی ممکن است تا قبل از پایان اکتبر به 0.72 دلار برسد. با این حال، اگر در ماه‌های آینده کاهش قابل توجهی در فعالیت نهنگ‌ها وجود داشته باشد، این پیش‌بینی ممکن است محقق نشود و قیمت ریپل به 0.57 دلار کاهش یابد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-29 21:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.