افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

ادامه دیپلماسی مقاومتی آیت الله رئیسی و عبداللهیان در منطقه – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 269893
ادامه دیپلماسی مقاومتی آیت الله رئیسی و عبداللهیان در منطقه – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، خالد قدومی ظهر دوشنبه در نشست جوانان جبهه مقاومت در مسجد قدس قم شهادت آیت الله رئیسی و یاران باوفایش را تسلیت گفت. وی با تجلیل از شخصیت آیت الله رئیسی و امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه فقید ایران گفت: این دو شخصیت برجسته سیاسی دیپلماسی مقاومتی را در منطقه دنبال […]

به گزارش خبرنگار مهر، خالد قدومی ظهر دوشنبه در نشست جوانان جبهه مقاومت در مسجد قدس قم شهادت آیت الله رئیسی و یاران باوفایش را تسلیت گفت.

وی با تجلیل از شخصیت آیت الله رئیسی و امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه فقید ایران گفت: این دو شخصیت برجسته سیاسی دیپلماسی مقاومتی را در منطقه دنبال کردند.

قدمی گفت: وزیر امور خارجه فقید جمهوری اسلامی پس از عملیات الاقصی از تمام توان خود برای حمایت از ملت فلسطین استفاده کرد.

نماینده جنبش حماس در ایران افزود: پس از آغاز جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بی دفاع غزه، افراد زیادی بودند که فقط در عرصه دفاع از مردم مظلوم غزه صحبت کردند اما وزیر وزارت امور خارجه ایران با شخصیت هایی از کشورهای مختلف دیدار کرد. او در عمل از کیان مقدس دفاع کرد و از مردم مظلوم غزه دفاع کرد.

قدومی گفت: آیت الله رئیسی در خدمت به مردم خستگی ناپذیر بود و شخصیت هایی مانند ایشان در عرصه عمل برای حل مشکلات کم بودند.

وی اعلام کرد: راه آیت الله رئیسی راه رهبر معظم انقلاب و عاشقان انقلاب اسلامی در نقاط مختلف جهان بود و جبهه مقاومت در منطقه ادامه دهنده راه این شهید عزیز خواهد بود.

نماینده حماس در ایران گفت: آیت الله رئیسی صراحتا از ملت مظلوم فلسطین دفاع کرد و جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس را در مجامع مختلف بین المللی محکوم کرد و امت اسلامی را به ایستادگی یکپارچه در برابر این دشمن خونخوار دعوت کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=269893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.