افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

اختلاف پرسپولیس با اسمار برای مهاجم برزیلی / کاماکی: به دنبال مهاجم بهتر هستیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 196235
اختلاف پرسپولیس با اسمار برای مهاجم برزیلی / کاماکی: به دنبال مهاجم بهتر هستیم – پرسپولیس نیوز

معاون ورزشی پرسپولیس با سرمربی این تیم بر سر به خدمت گرفتن مهاجم برزیلی موافق نیست. بحث جذب مهاجمان خارجی در فصول اخیر به دردسر بزرگی برای هواداران پرسپولیس تبدیل شده است. هر بار پرسپولیس برای خرید یک مهاجم خارجی درجه یک به بن بست می رسد و در نهایت بازیکنانی در پست مهاجم به […]

معاون ورزشی پرسپولیس با سرمربی این تیم بر سر به خدمت گرفتن مهاجم برزیلی موافق نیست.

بحث جذب مهاجمان خارجی در فصول اخیر به دردسر بزرگی برای هواداران پرسپولیس تبدیل شده است. هر بار پرسپولیس برای خرید یک مهاجم خارجی درجه یک به بن بست می رسد و در نهایت بازیکنانی در پست مهاجم به پرسپولیس می آیند که اغلب به لیست بازیکنان خارجی بی کیفیت این تیم اضافه می شوند.

پرسپولیسی ها که به نظر از عملکرد نبیل باهویی سوئدی راضی نیستند، پس از جذب آل کثیر به دنبال جذب یک مهاجم خارجی هستند. ویلن موتا، بهترین گلزن برزیلی لیگ تایلند، گزینه پیشنهادی اسمار است اما تاکنون این انتقال محقق نشده است.

حسین بادامکی در ویژه برنامه آسیایی شبکه ورزش درباره شرایط قرارداد با این بازیکن گفت: با این بازیکن صحبت کرده ایم اما خیر، هنوز قطعی نشده است. ما به دنبال این هستیم، شاید بتوانیم مهاجم خارجی بهتری پیدا کنیم.

باداماکی می‌گوید که او در مورد امضای قرارداد با ویلن موتا نظر متفاوتی نسبت به اسمار دارد. معاون ورزشی پرسپولیس گفت: در بازار داخلی مهاجم نداریم اما اکنون مسابقات جام ملت ها را داریم که بازیکنان خوبی در آن حضور دارند و زیر ذره بین هستند تا بتوانیم آنها را جذب کنیم. آقای ویهرا با در نظر گرفتن شناخت این بازیکن که در لیگ تایلند حضور دارد اصرار دارد که او را به خدمت بگیرد اما به نظر من می توانیم مهاجم بهتری را به خدمت بگیریم.

وی در خصوص احتمال به خدمت گرفتن ایمن حسین مهاجم عراقی گفت: این بازیکن نمی تواند انتخاب ما یا هیچ تیمی باشد زیرا امسال دو تیم عوض کرده و در راجا کازابلانکا و یک تیم عراقی بوده و نمی تواند در سه تیم بازی کند. در یک. فصل، اما برای فصل پس از آن ممکن است. ضمن اینکه تیم عراق بازیکنان بسیار خوبی در خط حمله دارد که می توان آنها را مد نظر قرار داد اما آقای ویرا با توجه به شناختی که از این بازیکن در لیگ تایلند دارد اصرار دارد که باید در خط حمله قرار بگیرد و من معتقدم که می توانیم. مهاجمان بهتر جذب می شوند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)