افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

اختلاف سلیقه نباید روحیه تیم والیبال شهرداری ارومیه را تضعیف کند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 380105
اختلاف سلیقه نباید روحیه تیم والیبال شهرداری ارومیه را تضعیف کند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد خلیل پور بعدازظهر یکشنبه در جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر ارومیه که با دستور جلسه بررسی تیم والیبال شهرداری ارومیه برگزار شد. شهادت مجاهد والا مقام شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به عنوان رهبر، رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمامی ملت های آزاده […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد خلیل پور بعدازظهر یکشنبه در جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر ارومیه که با دستور جلسه بررسی تیم والیبال شهرداری ارومیه برگزار شد. شهادت مجاهد والا مقام شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به عنوان رهبر، رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمامی ملت های آزاده و مستضعف جهان را تبریک و تسلیت گفتند.

رئیس شورای اسلامی شهر افزود: اختلاف سلیقه مردم نباید باعث تضعیف روحیه تیم والیبال شهرداری ارومیه شود و باید کادر فنی و بازیکنان خود را برای اولین دیدار (چهارشنبه این هفته) آماده کنند.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به حذف بودجه این تیم در بودجه 1403 افزود: با اصرار اعضای شورای اسلامی شهر ردیف بودجه لازم برای تیم شهرداری ارومیه در والیبال برتر ایجاد شد. . لیگ از محل بودجه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تعیین و به تصویب رسیده است.

حجت الاسلام خلیل پور در ادامه خاطرنشان کرد: بودجه 1403 هم اکنون تصویب و سطح لازم برای تیم والیبال شهرداری مشخص شده است و در ارتباط با نامه استاندار آذربایجان غربی و مصوبات قبلی شورا مصوب شد. طرح قانون ارائه شده برای ثبت قرارداد بازیکنان و کادر مربیگری تیم والیبال لیگ 1403.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از نحوه عقد قرارداد بازیکنان و کادرفنی تیم والیبال شهرداری بدون حضور عضو ناظر شورای اسلامی شهر در این سازمان انتقاد کرد و گفت: با توجه به معرفی 3 نفر از اعضای تیم والیبال شهرداری تهران شورا به عنوان نماینده ناظر اعضای شورا، متاسفانه قراردادها بدون حضور و نظارت اعضای شورای ناظر منعقد شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان با تاکید بر اینکه اعضای شورای اسلامی شهر حامیان اصلی و حمایت از حضور تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ دسته اول بودند، گفت: بازیکنان و کارکنان تیم والیبال شهرداری مربی باید روی اولین بازی چهارشنبه هفته جاری تمرکز کند و با طرح مسائل حاشیه ای برای تیم استرس ایجاد نکند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.