افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

اجرای 50 برنامه در هفته پدافند غیر عامل در آستارا – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 117474
اجرای 50 برنامه در هفته پدافند غیر عامل در آستارا – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر ، محمدرضا شهاب زاده ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در آخرین روز از هفته پدافند غیر عامل اظهار داشت: پدافند غیر عامل. قسمتی از این مهم ترین نکته ای است که همه مسئولان باید در نظر داشته باشند. فرماندار آستارا با اشاره به شعار سال پدافند غیر عامل […]

به گزارش خبرنگار مهر ، محمدرضا شهاب زاده ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در آخرین روز از هفته پدافند غیر عامل اظهار داشت: پدافند غیر عامل. قسمتی از این مهم ترین نکته ای است که همه مسئولان باید در نظر داشته باشند.

فرماندار آستارا با اشاره به شعار سال پدافند غیر عامل بر اساس منویات مقام معظم رهبری با عنوان «ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید»، گفت: پدافند غیر عامل بر اساس سه است. در تمامی زمینه ها، تخصص ها و زیرساخت ها بر آگاهی و آمادگی جمعی برای خطرات و آسیب پذیری ها، برنامه ریزی و اطلاع رسانی و آمادگی برای مقابله با تهدیدات تاکید دارد.

وی اجرای 50 برنامه مختلف در هفته پدافند غیر عامل در شهرستان آستارا را متذکر شد و افزود: مانور نانوایی های دوگانه سوز این شهرستان گبار روبی از قبور شهدا، نواخته شدن زنگ دفاع غیرعملکردی در مدارس، تشکیل دوره آموزشی پیشگیری از شیوع بیماری های باکتریایی و ویروسی ماهیان خاویاری، دوره آموزشی مبارزه با آفات و بیماری های گیاهان در باغات ، ایجاد نمایشگر پدافند غیرعملکردی در مدارس، رزمایش اطفاء حریق با هماهنگی سپاه، نیروی دریایی، ارتش، بسیج و مسئولان بندری در منطقه ویژه اقتصادی بندر از آستارا تپه ها برنامه ها در این هفته اجرا شده است.

فرماندار آستارا ادامه داد: قطع برخی درختان مهاجم پائولونیا با هماهنگی منابع طبیعی، حفاظت محیط زیست و جهاد کشاورزی کل بیاورید سنبل آبی تالاب سفیر امید که توسط شهرداری با همکاری سپاه و پایش محیط زیست اجرا شد و مجموعه برنامه های ورزشی از جمله پیاده روی خانوادگی، کوهپیمایی و مسابقات ورزشی از مهمترین برنامه های نونهالان است. هفته دفاع در آستارا.

شهاب زاده همچنین راه اندازی اولین مدرسه حفاظت از زیرساخت های پدافند غیر عامل در گیلان را از اقدامات برجسته پدافند غیر عامل در گیلان خواند و گفت: در آینده نزدیک شاهد فعالیت این مدرسه خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=117474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.