افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

اجرای دقیق قانون و طرد اتباع غیرمجاز از تهران

  • کد خبر : 380079
اجرای دقیق قانون و طرد اتباع غیرمجاز از تهران

به گزارش رکنا، علیرضا فخاری بعدازظهر یکشنبه در حاشیه جلسه سازمان استخدامی به دنبال یک استعاره که با حضور نهادهای مرتبط و مسئولان ذیربط در استانداری تهران برگزار شد، بر لزوم تعیین اطلس استخدامی و استقرار اتباع مجاز تاکید کرد و اظهار داشت: تعیین این موضوع عامل مهمی در سازماندهی و همکاری این افراد در […]

به گزارش رکنا، علیرضا فخاری بعدازظهر یکشنبه در حاشیه جلسه سازمان استخدامی به دنبال یک استعاره که با حضور نهادهای مرتبط و مسئولان ذیربط در استانداری تهران برگزار شد، بر لزوم تعیین اطلس استخدامی و استقرار اتباع مجاز تاکید کرد و اظهار داشت: تعیین این موضوع عامل مهمی در سازماندهی و همکاری این افراد در زمینه اشتغال در کشور

استاندار تهران بر لزوم خط کشی و ایجاد محدوده در زمینه اشتغال اتباع مجاز استان تاکید کرد و گفت: در این جلسه مذاکراتی با سازمان های ذیربط و مسئول انجام شد که می توانند در ساماندهی این موارد نقش آفرینی کنند. مردم و پیشنهاداتی در این زمینه به ویژه از سوی مدیریت ارائه شد.

وی تشکیل کارگروه های مرتبط با حضور و استقرار اتباع مجاز در حوزه های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و قضایی را ضروری دانست و افزود: با توجه به تشکیل این کارگروه ها با تداخل مواجه نشوید. در تصمیم گیری در امور مشترک ملی

فخاری با تاکید بر اینکه با اتباع غیرقانونی امتیاز نخواهیم داد، گفت: هر شهروند هر کشوری که خارج از ضوابط وارد خاک ما شود غیرقانونی شناخته شده و باید طرد شود.

وی گفت: برای تمامی فرمانداران و مسئولان مرتبط در حوزه رد اتباع غیرمجاز وضعیت مشخص شده و با بررسی های میدانی اتباع غیرمجاز شناسایی، جمع آوری و مردود شدند.

استاندار تهران رد اتباع غیرمجاز را یک دستور کار جدی برای مسئولان مربوطه استان اعلام کرد و افزود: تعداد زیادی از این افراد تا امروز در استان تهران شناسایی و مردود شدند.

فخاری با اشاره به قوانین بین المللی هر کشور در خصوص تعریف اتباع گفت: به اتباع مجاز که اجازه کار و فعالیت در کشور را دارند توصیه می شود برای ساماندهی و حذف افراد غیر اتباع با مراجع ذیربط همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه اقدام در خصوص شناسایی و طرد اتباع غیرمجاز از ماموریت های جاری استانداران است اظهار داشت: اقدامات در این زمینه به صورت دوره ای و روزانه رصد و پیگیری می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.