افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

ابلاغیه شماره 4 و 5 هلال احمر در رابطه با سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور

  • کد خبر : 268974
ابلاغیه شماره 4 و 5 هلال احمر در رابطه با سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور

آفتاب نیوز: ستاد مدیریت فوریت های کشوری هلال احمر در اطلاعیه شماره 5 آخرین اقدامات جست و جو در سانحه سقوط بالگرد ریاست جمهوری را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: با توجه به شناسایی 2 نقطه داغ توسط پهپاد ترکیه در روستای طوال، تیم های امدادی هلال احمر به سمت محل فرود احتمالی […]

آفتاب نیوز:

ستاد مدیریت فوریت های کشوری هلال احمر در اطلاعیه شماره 5 آخرین اقدامات جست و جو در سانحه سقوط بالگرد ریاست جمهوری را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به شناسایی 2 نقطه داغ توسط پهپاد ترکیه در روستای طوال، تیم های امدادی هلال احمر به سمت محل فرود احتمالی بالگرد در حال حرکت هستند.

در حال حاضر 73 تیم امداد و نجات در منطقه جستجوی بالگرد در روستای طوال حضور دارند که از این تعداد 23 تیم هلال احمر (سگ های کشف) هستند که با تجهیزات پیشرفته و تخصصی از تهران و استان های همجوار به منطقه حادثه اعزام شده اند.

ستاد مدیریت اورژانس هلال احمر در اطلاعیه شماره 5 ستاد مدیریت اورژانس هلال احمر نوشت: شرایط جوی منطقه مه آلود و بارانی است و عملیات جست و جو با وجود شرایط سخت و کاهش دید در منطقه انجام می شود. و همچنین خطرات زیست محیطی تیم های امدادی ادامه یافت. اخبار تکمیلی در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد.

در اطلاعیه شماره 4 آمده است: با توجه به ادامه عملیات جستجو و نجات بالگرد حامل رئیس جمهور و هیئت همراه، اخبار رسمی در این خصوص از طریق ارتباطات رسمی هلال احمر در کمترین زمان ممکن اعلام می شود. اخبار. از منابع و رسانه های غیر رسمی این فقط حدس و گمان است.

ستاد مدیریت فوریت های کشوری هلال احمر در بیانیه خود افزود: جمعیت هلال احمر بر اساس وظایف ذاتی و انسانی خود و انتظارات مردم ایران از هیچ تلاشی برای جستجوی خادمان مردم و تجهیزات تخصصی دریغ نخواهد کرد. اعضای این جامعه با استفاده از تمامی امکانات و قابلیت های موجود در جستجوی محل حادثه احتمالی هستند.

بر اساس این اطلاعیه، هم اکنون 65 تیم امداد و نجات در شرق معدن مس سونگون و روستای یوزی در جستجوی بالگرد حادثه دیده هستند و با توجه به حساسیت وضعیت، تعداد تیم های اعزامی توسط شبکه هلال احمر (سگ های کشف) به همراه تیم های پیشرفته و تخصصی از تهران و استان های همجوار منطقه حادثه به 21 تیم افزایش یافته است.

ستاد مدیریت فوریت های کشوری هلال احمر در بیانیه خود افزود: هوای منطقه مه آلود و بارانی است و با وجود شرایط سخت و کاهش دید در منطقه و همچنین خطرات زیست محیطی، عملیات جست و جو به کندی انجام می شود.

ستاد مدیریت اورژانس کشور هلال احمر در اطلاعیه خود اعلام کرد: اخبار تکمیلی در اطلاعیه های آتی اعلام خواهد شد.

روز یکشنبه 9 اردیبهشت، بالگرد حامل رئیس جمهور هنگام بازگشت از گشایش بند قیز قلعه سی در منطقه جنگلی دیزمار حدفاصل روستاهای یوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=268974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.