افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

آیت الله جنتی: مقاومت به شدت ادامه دارد

  • کد خبر : 379499
آیت الله جنتی: مقاومت به شدت ادامه دارد

دبیر شورای نگهبان در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت و تاکید کرد: مقاومت با قدرت ادامه خواهد داشت. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پس از شهادت حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آیت الله جنتی […]

دبیر شورای نگهبان در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت و تاکید کرد: مقاومت با قدرت ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پس از شهادت حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان بیانیه ای صادر کرد.

این بیانیه می گوید:

بسم الله الرحمن الرحیم

«کسی که در راه خدا بجنگد در آخرت کشته یا شکست می خورد». و ثواب بزرگی است» (نساء/74).

شهادت شهید رزمندگان و مجاهدان جناب آقای سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ملت و دولت لبنان به فلسطینی ها مقاومت، رزمندگان جبهه مقاومت، شیعه و ملت مسلمان، همه شیفتگان و آزادی خواهان آنها. این ضایعه را به رهبر معظم انقلاب و همه تسلیت می گویم.

سید حسن نصرالله، اسطوره جهاد و مقاومت، شخصیت برجسته و ماندگار تاریخ معاصر جهان اسلام است که عمر شریف خود را وقف مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم کرد و نماد مقاومت و پایداری شد. او همواره حامی مظلومان فلسطین بود و سال ها در راه آزادی قدس شریف با رژیم صهیونیستی جنگید و آنان را مستاصل کرد.

شهادت آرزوی این مرد بزرگ و الهی بود که سرانجام به آن رسید. او مانند شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به دست ظالم ترین، خبیث ترین و درنده ترین مردم به شهادت رسید تا بار دیگر ثابت کند که جبهه مقاومت در راه حق و حق است و از اسلام و انسانیت دفاع می کند. همانطور که با شهادت سید عباس موسوی و فرماندهان حزب الله لبنان، راه مقاومت متوقف نشد، بلکه روز به روز قوی تر شد، با توجه به اینکه حزب الله ساختارمند و دارای ذخیره انسانی شجاع و مبارز است، مسیر افزایش قدرت حزب الله خواهد بود. ادامه

بدون شک رژیم صهیونیستی پاسخ جنایت اخیر خود را به زور دریافت خواهد کرد و این راه دیوانه وار آغاز شده، آغاز پایان نزدیک آن خواهد بود. انتقام خون سید حسن نصرالله گرفته خواهد شد و آن انتقام نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود. از این به بعد خواهیم دید که ملت ها و مردم مسلمان جهان چگونه علاقه و ارادت خود را به سید مقاومت نشان خواهند داد و این را باید با نفرت عمومی مردم جهان از رژیم جنایتکار صهیونیستی مقایسه کرد.

رژیم وحشی و کودک کش صهیونیستی در افکار عمومی و باورهای مردم جهان شکست بزرگی را متحمل شده است و به خواست خدا با ضربات سهمگینی که از رزمندگان مقاومت خواهد خورد، نابود خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.