افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

آیا تیم های کشتیرانی به مختصات اعلام شده پهپاد ترکیه رسیدند؟ سگ های جستجوگر به محل سقوط هواپیما اعزام شدند. عملیات جستجو در شرایط سخت و مه آلود ادامه یافت.

  • کد خبر : 268971
آیا تیم های کشتیرانی به مختصات اعلام شده پهپاد ترکیه رسیدند؟  سگ های جستجوگر به محل سقوط هواپیما اعزام شدند.  عملیات جستجو در شرایط سخت و مه آلود ادامه یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی شوندی معاون بین الملل جمعیت هلال احمر در گفت و گوی تلویزیونی گفت: ستاد کشوری جمعیت هلال احمر از ساعات اولیه شروع به کار کرده و به صورت لحظه ای در حال دریافت اطلاعات است. ارسال تجهیزات.” و افزود: تاکنون دو نقطه اعلام شده مورد بررسی قرار گرفته اما متاسفانه […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی شوندی معاون بین الملل جمعیت هلال احمر در گفت و گوی تلویزیونی گفت: ستاد کشوری جمعیت هلال احمر از ساعات اولیه شروع به کار کرده و به صورت لحظه ای در حال دریافت اطلاعات است. ارسال تجهیزات.”

و افزود: تاکنون دو نقطه اعلام شده مورد بررسی قرار گرفته اما متاسفانه اثری از آن یافت نشده است. اما تیم هایی به مختصات اعلام شده توسط پهپاد ترکیه اعزام شده اند که باید قبلا به آن مختصات رسیده باشند و به محض اطلاع اخبار لازم را اعلام خواهیم کرد.

اطلاعیه شماره 5 ستاد مدیریت اورژانس کشور هلال احمر

همچنین ستاد مدیریت فوریت های کشوری هلال احمر در اطلاعیه شماره 5 آخرین اقدامات جست و جوی حادثه بالگرد ریاست جمهوری را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ این اطلاعیه به شرح زیر است:

1. بر اساس شناسایی دو نقطه داغ توسط پهپاد ترکیه در روستای طوال، تیم های امدادی هلال احمر به سمت محل فرود احتمالی بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان در حال حرکت هستند.

2. هم اکنون 73 تیم امداد و نجات در منطقه جستجوی بالگرد سقوط کرده در روستای طوال حضور دارند که از این تعداد 23 تیم هلال احمر (سگ های کشف) با تجهیزات پیشرفته و تخصصی از تهران و استان های همجوار به منطقه سقوط هواپیما اعزام شده اند. .

3. شرایط جوی منطقه مه آلود و بارانی است و تیم های امدادی با وجود شرایط سخت و کاهش دید در منطقه و همچنین مخاطرات زیست محیطی به عملیات جستجو ادامه داده اند.

4. تحولات تکمیلی در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد.

2727

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=268971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.