افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

آیا بازار کریپتو نسبت به داده های اشتغال ایالات متحده صعودی خواهد بود؟

  • کد خبر : 379767
آیا بازار کریپتو نسبت به داده های اشتغال ایالات متحده صعودی خواهد بود؟

بازار کریپتو هفته مهمی در پیش دارد، زیرا انتشار داده‌های اشتغال در ایالات متحده و نظرات مقامات فدرال رزرو احتمالاً رشد مورد انتظار Uptober را تقویت یا مانع خواهد شد. به گزارش اسمارتک نیوز، داده های اشتغال ایالات متحده در 4 اکتبر (جمعه، 13 اکتبر) منتشر خواهد شد و احتمالاً احساسات سرمایه گذاران را شکل […]

بازار کریپتو هفته مهمی در پیش دارد، زیرا انتشار داده‌های اشتغال در ایالات متحده و نظرات مقامات فدرال رزرو احتمالاً رشد مورد انتظار Uptober را تقویت یا مانع خواهد شد.

به گزارش اسمارتک نیوز، داده های اشتغال ایالات متحده در 4 اکتبر (جمعه، 13 اکتبر) منتشر خواهد شد و احتمالاً احساسات سرمایه گذاران را شکل خواهد داد. قیمت بیت کوین که این هفته در حال افزایش بوده است، احتمالاً برای ادامه رشد خود به یک کاتالیزور دیگر نیاز دارد. برای این منظور بازار بی صبرانه منتظر انتشار این داده ها است.

هفته مهمی برای بازار ارزهای دیجیتال در پیش است

بازار کریپتو چشم به راهپیمایی «آپتوبر» است که ناشی از یک اکتبر صعودی تاریخی و خوش‌بینی نسبت به تأثیر انتخابات ایالات متحده است.

بازار کریپتو وارد یک هفته حساس می شود و پیش بینی ها در مورد داده های شغلی آینده در ایالات متحده افزایش می یابد. این داده ها، به ویژه پس از کاهش نرخ تورم PCE ایالات متحده در هفته گذشته، به سرمایه گذاران کمک می کند تا روند بازار را برای سه ماهه چهارم ارزیابی کنند. علاوه بر این، قبل از Uptober، معامله گران منتظر نظرات مقامات فدرال رزرو خواهند بود.

بازار ارزهای دیجیتال این هفته به داده های اشتغال ایالات متحده نگاه می کند

نه تنها بازار ارزهای دیجیتال، بلکه کل اقتصاد مشتاقانه منتظر آمار اشتغال ایالات متحده در این آخر هفته است. وزارت کار ایالات متحده قرار است داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده را منتشر کند (NFPنرخ بیکاری و دستمزد ساعتی شهریور ماه روز جمعه 4 اکتبر (16 مهرماه) ساعت 16:00 به وقت تهران.

این مجموعه داده یک دیدگاه کلیدی در مورد روندهای فعلی بازار کار ارائه می دهد. شایان ذکر است، بازار کار یکی از حوزه‌های حیاتی است که فدرال رزرو ایالات متحده هنگام تصمیم‌گیری در مورد نرخ‌های سیاستی خود در نظر می‌گیرد.
بر اساس برآوردهای وال استریت، این انتظار می رود داده های حقوق و دستمزد غیر کشاورزی ایالات متحده به 144000 رسید که در ماه قبل 142000 بود. از طرفی قابل پیش بینی است نرخ بیکاری در ماه سپتامبر بدون تغییر 4.2 درصد باقی می ماند.

با این حال، داده های هفته گذشته PCE ایالات متحده نشان داد که تورم به 2.2٪ کاهش یافته است که کمتر از پیش بینی بازار 2.3٪ است. این موضوع خوش بینی بازار فدرال رزرو در نشست های آینده خود در سال جاری مواضع خود را تقویت کرده است.

تاثیر اظهارات مقامات فدرال رزرو در شکل گیری احساسات بازار

تعدادی از مقامات فدرال رزرو ایالات متحده قرار است در این هفته سخنرانی کنند که سرمایه گذاران بازار کریپتو از نزدیک زیر نظر خواهند داشت. به عنوان مثال، این هفته با اظهارات میشل بومن، یکی از روسای فدرال رزرو، و جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در روز دوشنبه 30 سپتامبر (9 اکتبر) آغاز خواهد شد.

پس از آن، لیزا کوک، یکی از روسای بانک فدرال رزرو، قرار است روز سه شنبه سخنرانی کند. علاوه بر این، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس و رافائل بوستیک رئیس فدرال رزرو آتلانتا در روز پنجشنبه، 3 اکتبر سخنرانی خواهند کرد. به ویژه، اظهارات مقامات بانک مرکزی، به ویژه پس از تصمیم اخیر فدرال رزرو ایالات متحده برای کاهش 0.5 درصدی نرخ بهره، احتمالاً احساسات بازار را شکل خواهد داد. .

آیا بازار کریپتو روند صعودی خود را حفظ خواهد کرد؟

با توجه به CME FedWatch Tool، داده های ضعیف تر تورم PCE ایالات متحده، احتمال کاهش 0.5 درصدی دیگر نرخ بهره را در نشست نوامبر فدرال رزرو افزایش داده است. همچنین، این موضوع بحث هایی را برانگیخته است که بازار کریپتو ممکن است بتواند حرکت صعودی “Uptober” را در سال جاری حفظ کند.

انتظار برای کاهش نرخ بهره در نشست نوامبر
پیش بینی کاهش نرخ بهره در نشست نوامبر؛ منبع: ابزار CME FedWatch

داده های تاریخی نشان می دهد که اکتبر معمولا ماه مثبتی برای بیت کوین و آلت کوین های برتر است. علاوه بر این، بازار در سه ماهه پایانی سال حرکت مثبتی را نشان می دهد.

در همین حال، امسال، انتخابات آتی ایالات متحده در ماه نوامبر را داریم که انتظار می رود احساسات بازار را تقویت کند. با در نظر گرفتن همه این موارد، بسیاری از کارشناسان بازار نسبت به اکتبر صعودی و همچنین رشد بازار ارزهای دیجیتال در سه ماهه چهارم سال خوشبین هستند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-29 16:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.