افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
3

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد. چت های قابل اشتراک گذاری و تصویر زمینه سفارشی

  • کد خبر : 18831
آپدیت جدید تلگرام منتشر شد.  چت های قابل اشتراک گذاری و تصویر زمینه سفارشی

تلگرام یک برنامه پیام رسانی مبتنی بر ابر است که راهی سریع، ایمن و قابل اعتماد برای برقراری ارتباط با دوستان، خانواده و همکاران در اختیار کاربران قرار می دهد. این برنامه در سال 2013 توسط دو برادر به نام‌های پاول و نیکولای دوروف تأسیس شد و از آن زمان به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های […]

تلگرام یک برنامه پیام رسانی مبتنی بر ابر است که راهی سریع، ایمن و قابل اعتماد برای برقراری ارتباط با دوستان، خانواده و همکاران در اختیار کاربران قرار می دهد. این برنامه در سال 2013 توسط دو برادر به نام‌های پاول و نیکولای دوروف تأسیس شد و از آن زمان به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان تبدیل شده است. تلگرام از رمزگذاری end-to-end پشتیبانی می‌کند، به این معنی که پیام‌ها و تماس‌ها توسط یک کلید رمزگذاری منحصربه‌فرد محافظت می‌شوند که فقط فرستنده و گیرنده می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

این برنامه پیام رسانی همچنین ویژگی هایی مانند چت گروهی، تماس صوتی و امکان ارسال فایل تا اندازه 2 گیگابایت را ارائه می دهد. همچنین تلگرام دارای یک رابط برنامه نویسی یا API قوی است که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا ربات ها، بازی ها و سایر سرویس های جالب بسازند و آنها را در تلگرام ارائه دهند. تلگرام به طور مرتب و مداوم به روز رسانی هایی را دریافت می کند که این پیام رسان را غنی تر و مفیدتر می کند. در جدیدترین مورد، اخیرا آپدیت جدید تلگرام ویژگی های جالبی را برای این اپلیکیشن به ارمغان آورده است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. با ما در DJ باشید.

چت های اشتراک گذاری، والپیپرهای سفارشی و ربات های بهبود یافته به تلگرام اضافه شد

چت های قابل اشتراک گذاری

تلگرام در آپدیت جدید خود چندین ویژگی و آپدیت جدید را معرفی کرده است که باعث بهبود تجربه کاربری در این پیام رسان می شود. ویژگی های جدید شامل پوشه های چت قابل اشتراک گذاری، تصاویر پس زمینه سفارشی و ربات هایی است که بسیار ساده تر و بهتر از قبل هستند. کاربران اکنون می توانند همه چیز را در پوشه های چت خود با یک پیوند به اشتراک بگذارند و دعوت دوستان به گروه ها یا مجموعه ای از فیدهای خبری را آسان می کند. والپیپرهای سفارشی را نیز می توان با ترکیب عکس ها و رنگ ها ایجاد کرد و در چت های خاص از آنها استفاده کرد. ربات‌ها همچنین با اضافه شدن قابلیت میزبانی برنامه‌های وب که از همکاری گروهی و استفاده چند نفره پشتیبانی می‌کنند، بهتر شده‌اند.

والپیپرهای سفارشی

همچنین، پیمایش در بخش پیوست‌ها در حال حاضر سریع‌تر از قبل است و رابط کاربری نیز بهبود یافته است. اعضای گروه اکنون می توانند ببینند که پیام ها چه زمانی خوانده شده اند، که می تواند برای گروه هایی با کمتر از 100 عضو بسیار مفید باشد. از دیگر پیشرفت های جزئی تلگرام در نسخه جدید، می توان به اضافه شدن انیمیشن های جدید در آیفون های جدید اشاره کرد که در هنگام مرور و مشاهده عکس های پروفایل قابل مشاهده هستند. همه این ویژگی‌های جدید، تلگرام را به گزینه‌ای بسیار بهتر برای کسانی که به دنبال یک برنامه پیام‌رسانی سریع، امن و غنی می‌گردند، تبدیل می‌کند. اگر هنوز آپدیت جدید تلگرام را دریافت نکرده اید، حتما پیشنهاد می کنیم این کار را با ورود به گوگل پلی یا اپ استور انجام دهید و از ویژگی های جدید اضافه شده لذت ببرید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.