افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

آنر واچ 4 پرو با پشتیبانی از eSIM و عمر باتری 10 روزه معرفی شد

  • کد خبر : 101028
آنر واچ 4 پرو با پشتیبانی از eSIM و عمر باتری 10 روزه معرفی شد

کمپانی چینی آنر امروز در کشور خود یعنی چین، از محصولات جدیدش رونمایی کرد. مهمترین محصول رونمایی شده در رویداد آنر، گوشی تاشو آنر مجیک وی اس 2 (Honor Magic Vs2) بود که در مطلبی جداگانه به مرور مشخصات و ویژگی‌های آن پرداخته‌ایم. یکی دیگر از محصولات جدید آنر نیز ساعت آنر واچ […]


کمپانی چینی آنر امروز در کشور خود یعنی چین، از محصولات جدیدش رونمایی کرد. مهمترین محصول رونمایی شده در رویداد آنر، گوشی تاشو آنر مجیک وی اس 2 (Honor Magic Vs2) بود که در مطلبی جداگانه به مرور مشخصات و ویژگی‌های آن پرداخته‌ایم. یکی دیگر از محصولات جدید آنر نیز ساعت آنر واچ 4 پرو (Honor Watch 4 Pro) است. ساعت هوشمندی که به یک صفحه نمایش 1.5 اینچی از نوع امولد LTPO مجهز بوده و از ویژگی نمایشگر همیشه روشن هم که برای ساعت‌ها بسیار کاربردی است، پشتیبانی می‌کند. چارچوبی از جنس استیل ضد زنگ و مجهز بودن به eSIM با پشتیبانی از اتصال LTE از دیگر ویژگی‌های بارز این ساعت هوشمند جدید است.

یکی از ویژگی‌هایی که در ساعت‌های هوشمند بسیار ضروری است و کارایی آن را به شدت افزایش می‌دهد، مقاومت در برابر آب است. آنر واچ 4 پرو در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر مقاوم است و این یعنی به راحتی می‌توانید از این ساعت در استخر استفاده کنید و نگران خراب شدن آن نباشید. در زمینه اتصالات بی‌سیم هم NFC، بلوتوث نسخه 5.2 و مکان‌یاب یا همان GPS در دسترس کاربران هستند.

پشتیبانی از eSIM و دارا بودن بلندگو و میکروفون داخلی باعث می‌شود تا بتوانید مستقیماً از طریق آنر واچ 4 پرو اقدام به برقراری تماس تلفنی کرده و مکالمه کنید. همچنین، می‌توانید آهنگ‌ها را به صورت مستقیم و بدون نیاز به گوشی استریم کرده و پخش کنید. شایان ذکر است که آنر واچ 4 پرو سیستم عامل MagicOS 7.2 را به صورت پیش فرض اجرا می‌کند.

آنر واچ 4 پرو

آنر یک سنسور اپتیکال هشت کانالی را به ساعت هوشمند جدیدش اضافه کرده که باعث می‌شود ردیابی ضربان قلب و سنجش سطح اکسیژن خون با دقت بالایی انجام شود. این ساعت همچنین از قابلیت ردیابی خواب و استرس برخوردار بوده و همچنین تمام حالت‌های ورزشی استاندارد را پشتیبانی می‌کند. آنر واچ 4 پرو برای تأمین انرژی به یک باتری 480 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که طبق ادعای آنر می‌تواند تا 10 روز با استفاده معمولی و 3 روز در حالت eSIM دوام بیاورد. همچنین، این ساعت هوشمند از شارژ بی‌سیم با حداکثر توان 4.5 وات پشتیبانی می‌کند.

آنر واچ 4 پرو

آنر واچ 4 پرو در رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای و سبز تیره عرضه می‌شود. قیمت این ساعت هوشمند از 1599 یوان (220 دلار) برای نسخه بند سیلیکونی شروع می‌شود، در حالی که نسخه بند چرمی با قیمت 200 یوان (27 دلار) به فروش خواهد رسید. فروش آزاد آنر واچ 4 پرو در چین از 16 اکتبر (24 مهر) آغاز خواهد شد اما آنر هنوز هیچ برنامه‌ای را برای عرضه بین المللی این محصول اعلام نکرده است.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=101028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.