افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

آمار وحشتناک کشته و زخمی در یک هفته تعطیلات در کشور

  • کد خبر : 354773
آمار وحشتناک کشته و زخمی در یک هفته تعطیلات در کشور

آفتاب نیوز: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان فراجا از فوت 314 نفر در حوادث رانندگی کشور در هفته گذشته خبر داد. سردار سید تیمور حسینی درباره آمار تصادفات رانندگی هفته گذشته که با پیک ترافیک و سفر جاده ای نیز همراه بود، گفت: از دهم شهریور تا آخرین روز حدود 220 میلیون تردد در […]

آفتاب نیوز:

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان فراجا از فوت 314 نفر در حوادث رانندگی کشور در هفته گذشته خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی درباره آمار تصادفات رانندگی هفته گذشته که با پیک ترافیک و سفر جاده ای نیز همراه بود، گفت: از دهم شهریور تا آخرین روز حدود 220 میلیون تردد در جاده های کشور به ثبت رسیده است که در مقایسه با آن افزایش چشمگیری داشته است. به مدت مشابه سال گذشته. همچنین آمارها نشان می دهد که بیشترین ترافیک در سه استان مازندران، گیلان و خراسان رضوی به ثبت رسیده است.

رئیس پلیس راهور فراجا افزود: در هفته گذشته 264 تصادف فوتی در کشور رخ داد که 314 نفر در صحنه این تصادفات جان باختند. این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است و با وجود اینکه حتی یک مورد فوتی را هم زیاد می دانیم، اما باید بگویم با کاهش 197 نفری تعداد فوتی ها نسبت به سال قبل، شاهد کاهش بوده ایم. 38 درصد در تعداد فوتی های تصادفات.

وی پس از بیان اینکه کاهش تعداد قربانیان و تصادفات رانندگی نشان دهنده اثربخشی تدابیر ایمنی و کاهش تخلفات رانندگی است، گفت: علاوه بر تصادفات فوتی، در هفته گذشته در مجموع 8 هزار و 156 تصادف جرحی که سرعت غیرمجاز در آن رخ داد، به ثبت رسید. عدم توجه راننده، حرکت به جلو و از دست دادن کنترل خودرو به عنوان سه عامل اصلی در وقوع این تصادفات دلخراش شناسایی شده است. این آمار به وضوح نشان می دهد که بهبود فرهنگ رانندگی، افزایش پلیس راه و ارتقای ایمنی خودروها از مهم ترین راهکارها برای کاهش بیشتر تلفات جاده ای است.

حسینی با بیان اینکه عوامل متعددی در کاهش تصادفات منجر به فوت موثر بوده است، تصریح کرد: از جمله این عوامل می توان به افزایش نظارت پلیس راهور، بهبود وضعیت جاده ها، ارتقای فرهنگ رانندگی و استفاده از تجهیزات ایمنی در خودروها اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=354773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.