افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

آشوبی: گفتم پرسپولیس فرصت جبران دارد/ پرسپولیس اگر قدرتمندتر شود شانس قهرمانی دارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 163532
آشوبی: گفتم پرسپولیس فرصت جبران دارد/ پرسپولیس اگر قدرتمندتر شود شانس قهرمانی دارد – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تقویت و جذب بازیکنان باکیفیت در نیم فصل و همچنین حفظ تمرکز اعضای تیم دو راهی است که می تواند قرمزها را وادار به دفاع از عنوان قهرمانی خود کند. فرزاد آشوبی در گفت وگو با تسنیم، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل شمس آذر اظهار داشت: قبل از بازی […]

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تقویت و جذب بازیکنان باکیفیت در نیم فصل و همچنین حفظ تمرکز اعضای تیم دو راهی است که می تواند قرمزها را وادار به دفاع از عنوان قهرمانی خود کند.

فرزاد آشوبی در گفت وگو با تسنیم، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل شمس آذر اظهار داشت: قبل از بازی مقابل شمس آذر گفته بود با توجه به بازی های زیادی که تا پایان لیگ باقی مانده است، پرسپولیس فرصت دارد تا تاخیر خود را جبران کند. بالای جدول برای جبران همین هفته شاهد بودیم که استقلال متوقف شد و سپاهان هم شکست خورد و پرسپولیس از نتایج حریفان اصلی خود استفاده کرد و با شکست شمس آذر به بالای جدول نزدیک شد. البته هنوز اتفاقی نیفتاده و قرمزها از حریف اصلی خود عقب هستند اما می توان امیدوار بود پرسپولیس با تقویت نیم فصل بتواند روند صعودی داشته باشد و با قدرت به مسیر خود ادامه دهد. اگر پرسپولیس قوی‌تر و متمرکز شود، می‌تواند شانس قهرمانی خود را افزایش دهد.

وی ادامه داد: پرسپولیس برای موفقیت در لیگ امسال قطعا به دو یا سه بازیکن باکیفیت نیاز دارد. سرخپوشان به دلیل مصدومیت های طولانی مدت پورعلی گنجی و سلمانی باید در سه پست بازیکنان کلیدی را به خدمت بگیرد تا بتواند برای قهرمانی با استقلال و سپاهان رقابت کند. کمبود زیادی در خط دفاع و خط حمله وجود دارد و باید فکری برای این مشکل کنند. در واقع تقویت و جذب بازیکنان باکیفیت در نیم فصل و همچنین حفظ تمرکز اعضای تیم دو راهی است که می تواند به قهرمانی مجدد برای سرخپوشان منجر شود.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: هنوز تا پایان فصل زمان زیادی داریم و پرسپولیس می تواند با تقویت و جذب چند بازیکن کلیدی شرایط را به نفع خود تغییر دهد و شانس اول قهرمانی را داشته باشد. . از نو. پرسپولیس در فصول گذشته در مقاطعی دچار سقوط شد اما به یکباره و با اتحاد کادرفنی و بازیکنان نتیجه خوبی در پایان لیگ به دست آمد. کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس فصل گذشته آن را به نمایش گذاشتند. پارسال که به سپاهان باختند، همه با هم جدا شدند و در پایان لیگ سه قهرمانی کردند. پرسپولیس باید برای امتیازات این فصل ارزش قائل شود و در دو بازی آینده حداکثر امتیاز را بگیرد چرا که در نیم فصل دوم شرایط خیلی سخت تر خواهد شد.

آشوبی در پایان گفت: پرسپولیس نزدیک به یک دهه است که با همین روش و فلسفه بازی می کند و با این روش توانسته موفقیت هایی کسب کند. البته نمی توان انکار کرد که در این مدت بازیکنان باکیفیتی در تیم حضور داشتند که به هماهنگی تاکتیکی دست یافتند. به نظر من اگر در نیم فصل نقاط ضعف تیم اصلاح شود و بازیکنان خوبی به خدمت گرفته شوند، می توانیم دوباره شاهد موفقیت تیم باشیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)