افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

آشتیانی: بیرانوند تمرکز ذهنی کافی ندارد/تمرینات اسمار در سطح پرسپولیس نیست – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 205234
آشتیانی: بیرانوند تمرکز ذهنی کافی ندارد/تمرینات اسمار در سطح پرسپولیس نیست – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دریافت گل از آن فاصله نشان می دهد که بیرانوند تمرکز ذهنی کافی ندارد. اردلان آشتیانی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست شیرهای سرخ مقابل تیم آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: تیم پرسپولیس در 20 دقیقه ابتدایی بازی توانست حریف خود را تحت فشار بگذارد. […]

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دریافت گل از آن فاصله نشان می دهد که بیرانوند تمرکز ذهنی کافی ندارد.

اردلان آشتیانی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست شیرهای سرخ مقابل تیم آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: تیم پرسپولیس در 20 دقیقه ابتدایی بازی توانست حریف خود را تحت فشار بگذارد. . نیمه اول و دوم اما نتوانستند فشار را حفظ کنند و ادامه دهند، بارها شاهد بودیم که پرسپولیس از تکنیک معمول پرسینگ خود خارج شده و بلد نبود در بازیابی توپ خوب عمل کند و عملکرد خوبی نداشت. ریتم و گردش توپ و سرعت انتقال آن زیاد نبود.

آشتیانی درباره نحوه حضور تیم آلومینیوم اراک در این بازی گفت: تیم آلومینیوم هیچ شانسی نداشت و بدون شانس توانست برنده بازی شود و از فاصله 50 متری دروازه پرسپولیس را باز کرد. البته پرسپولیس موقعیت های خوبی داشت و شهاب زاهدی هر چه جلوتر می رفت زاویه اش را کم می کرد و نتوانست گلزنی کند. موقعیتی که نبیل بهویی داشت اما ضربه ای به پشت دروازه زد نشان می دهد پرسپولیس همچنان در خط اول ضعیف است و اگر بازیکنانی که او از جمله ارونوف و آل کثیر گرفت به پرسپولیس اضافه شوند بسیاری از مشکلات حل می شود. . از طرفی باید دید عثمر می تواند این مسئولیت سنگین را بر عهده بگیرد یا خیر!

وی در خصوص اینکه اشتباه بیرانوند در دریافت گل آلومینیوم از اراک را چگونه ارزیابی می کند، گفت: کیفیت بیرانوند نسبت به ابتدای فصل تغییر کرده و نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. وقتی بازیکنان بیشتر از سهم خود انجام می دهند و در انتخاب سرمربی دخالت می کنند، باعث اختلال روانی می شود. دروازه بانی که از آن فاصله گل می زند نشان می دهد که از نظر ذهنی تمرکز کافی نداشته و نمی تواند واکنشی نشان دهد. این اتفاق برای بیرانوند در جام ملت های آسیا افتاد و او در یک برنامه تلویزیونی گفت که اسمار بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است و این نشان می دهد که این بازیکن روی انتخاب مربی تمرکز کرده است. در حال حاضر پرسپولیس وضعیت خوبی ندارد.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص اینکه عملکرد نبیل بهویی را چگونه ارزیابی می کند، گفت: 7، 8 بازی باهویی را دیده ایم و کیفیتی برای گفتن ندارد. به نظر من آوردن یک پسر 17-18 ساله از دسته اول بدتر از باهویی نمی شود و حداقل از بازیکنان جوان استفاده می کنیم و باهویی کیفیت بسیار پایینی دارد.

آشتیانی در مورد اینکه اولین تجربه مربیگری عثمار در پرسپولیس را چگونه ارزیابی می کند، گفت: به نظرم رهبری عثمار خوب نبود و ضعیف کار کرد. اینطور نیست که مربی بخواهد تکنیک گل محمدی را پیاده کند تا نتیجه بگیرد و این تیم به مرور زمان افت کند. مثلا هکتور کوپر مربی 70 ساله تیم ملی سوریه چطور تلاش کرد که تیمش شکست نخورد اما من تمرین عثمر لب خط به عنوان سرمربی پرسپولیس را ندیده ام و خیلی هم هست. ضعیف و وحشتناک

وی در خصوص وضعیت پرسپولیس در این شرایط گفت: تمرین روی خط برای یک مربی بسیار مهم است و اسمار عملکرد ضعیفی در این زمینه داشت. باید ببینیم عملکرد او در چند بازی اینگونه است و اگر اینطور است مدیران پرسپولیس سریعا دست به کار شوند و یکی بیاورند و حداقل یک مربی ملی به خدمت بگیرند. تیم پرسپولیس همان تیم لیگ نیست که بگوید اگر نشد یکی دیگر را می آوریم و مسئولان باشگاه باید در انتخاب سرمربی دقت می کردند. بازیکنان به حساب نمی آیند و مربی که در لبه خط بد عمل می کند نشان می دهد که کنترلی روی بازیکنان ندارد. کسی که 2 سال در تیم پرسپولیس بوده نباید تیمش را اینطور هدایت کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)