افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

آرفی: امیدوارم پرسپولیس بعد از شکست استقلال با روحیه خوب به مصاف نصر برود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 121913
آرفی: امیدوارم پرسپولیس بعد از شکست استقلال با روحیه خوب به مصاف نصر برود – پرسپولیس نیوز

مهاجم اسبق پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که سرخ پوشان استقلال تاجیکستان را شکست دهند تا با روحیه خوبی به مصاف النصر عربستان بروند. شپیتیم آرفی در گفت وگو با تسنیم، درباره وضعیت پرسپولیس و 4 امتیاز از دست دادن این تیم در 2 بازی اخیر اظهار داشت: خیلی ها انتظار نداشتند پرسپولیس مقابل ملوان و […]

مهاجم اسبق پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که سرخ پوشان استقلال تاجیکستان را شکست دهند تا با روحیه خوبی به مصاف النصر عربستان بروند.

شپیتیم آرفی در گفت وگو با تسنیم، درباره وضعیت پرسپولیس و 4 امتیاز از دست دادن این تیم در 2 بازی اخیر اظهار داشت: خیلی ها انتظار نداشتند پرسپولیس مقابل ملوان و صنعت نفت 4 امتیاز از دست بدهد، اما این اتفاقات طبیعی است. فوتبال و یک چیز عجیب به حساب نمی آید این هفته استقلال مقابل تیمی که به تازگی وارد لیگ برتر شده متوقف شد و سپاهان هم در زمین خود مقابل ملوان شکست خورد. در فوتبال باید منتظر هر نتیجه ای بود.

وی ادامه داد: پرسپولیسی ها هر فصل انتظار دارند تیمشان قهرمان شود و پرسپولیس در این شش هفت سال فقط یک بار قهرمان نشده است. توقع هواداران زیاد است و وقتی تیم نتیجه نمی گیرد عصبانی می شوند اما فوتبال همین است. نمی توان از پرسپولیس انتظار داشت که در هر مسابقه پیروز شود و هر سال قهرمان شود. پرسپولیس پارسال در چند بازی مهم از جمله مقابل سپاهان یا هوادار امتیاز از دست داد و خیلی ها می گفتند پرسپولیس قهرمان نمی شود اما شد. هنوز زمان زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و قطعا پرسپولیس مدعی جدی قهرمانی است.

آرفی عملکرد نبیل باهویی را که مورد انتقاد قرار گرفته است، بیان کرد: این بازیکن هنوز به شرایط ایده آل نرسیده و هواداران همیشه از مهاجم تیم انتظار گلزنی دارند. باید به او زمان بدهید و قضاوت درباره این بازیکن خیلی زود است.

مهاجم پرسپولیس با اشاره به دیدار امروز این تیم مقابل استقلال از تاجیکستان، یادآور شد: سه امتیاز این دیدار برای پرسپولیس بسیار مهم است و می تواند شانس صعود این تیم را افزایش دهد. انتظار دارم پرسپولیس در این بازی با پیروزی به مصاف نصر برود. خیلی دوست دارم گل محمدی و بازیکنان باخت به نصر را جبران کنند و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)