افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

آخرین وضعیت بازار شیرخشک در کشور.

  • کد خبر : 211915
آخرین وضعیت بازار شیرخشک در کشور.

به گزارش خبرآنلاین، سجاد اسماعیلی سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره آخرین وضعیت شیرخشک در کشور گفت: در حوزه شیرخشک تقریبا به جرأت می توانم بگویم که 99.8 درصد بازار از تولید داخل تامین می شود. و حدود یک ماه از صدور مجوز واردات جدید می گذرد زیرا تولید داخل به اندازه کافی بازار را […]

به گزارش خبرآنلاین، سجاد اسماعیلی سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره آخرین وضعیت شیرخشک در کشور گفت: در حوزه شیرخشک تقریبا به جرأت می توانم بگویم که 99.8 درصد بازار از تولید داخل تامین می شود. و حدود یک ماه از صدور مجوز واردات جدید می گذرد زیرا تولید داخل به اندازه کافی بازار را تامین می کند.

ایلانا در گزارشی نوشت: وی ادامه داد: خوشبختانه طبق بررسی های میدانی انجام شده شیرخشک به مقدار کافی و مناسب در داروخانه ها موجود است و قیمت برای مصرف کننده با مقدار اعلام شده از سوی کمیسیون مواد غذایی تفاوتی نداشته است. و سازمان دارو تامین کننده مقدار مورد نیاز شما را با قیمت فوق فراهم می کند.

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: سیاست‌های حمایتی خوب دولت و سازمان غذا و دارو در زمینه شیرخشک‌های رژیمی نیز باعث می‌شود مردم با استفاده از سیاست‌های ارزی قیمت‌های جدیدی نپردازند و این برای تسهیل است. دسترسی مردم به شیرخشک».

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم توزیع و هم عرضه شیرخشک بسیار مناسب است. زمانی که در سه شیفت تولید داشتیم، حدود 8 میلیون قوطی در ماه تولید می کردیم، اما زمانی که تولید را افزایش دادیم و بازار اشباع شد، باید تولید را با سازمان هماهنگ کرد تا کارخانه با برنامه سازمان پیش برود و در حال حاضر ماهانه بین 5.5 میلیون قوطی در کشور تولید می شود. تا 6 میلیون قوطی شیر خشک.

وی ادامه داد: توزیع این شیرخشک ها از صفر تا صد کنترل می شود. از 20 اکتبر تا کنون، همه چیز هنوز آنلاین است. سیستم بیمه سلامت شیرخشک نیز تقریباً آماده است، اگرچه دارای تعدادی خلاء است که داروخانه ها و افرادی را که می توانند خدمات خود را ارائه دهند یا خدمات دریافت کنند تحت سامانه تیتک تسهیل می کند. البته تا زمانی که خلاءهای بیمه سلامت برطرف شود و پس از آن همه پرونده ها به سامانه بیمه سلامت منتقل شود.

۲۳۳۲۱۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=211915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.