افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

آخرین وضعیت استقلال برای دیدار با شمس آذر/غیبت قطعی چهار نفره آبی ها – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 117251
آخرین وضعیت استقلال برای دیدار با شمس آذر/غیبت قطعی چهار نفره آبی ها – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته هشتم مقابل آلومینیوم اراک 18 امتیازی شد و به صدر جدول رسید تا در دیدار هفته نهم با خیال راحت به مصاف شمس آذر قزوین برود. استقلال در هفته های اخیر مصدومیت هایی هم داشت که تغییر تاکتیک را برای کادرفنی سخت کرده بود. از […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته هشتم مقابل آلومینیوم اراک 18 امتیازی شد و به صدر جدول رسید تا در دیدار هفته نهم با خیال راحت به مصاف شمس آذر قزوین برود.

استقلال در هفته های اخیر مصدومیت هایی هم داشت که تغییر تاکتیک را برای کادرفنی سخت کرده بود. از مصدومان استقلال می توان به پیمان بابایی و زبیر نیک نفس اشاره کرد. بابایی به طور کامل مصدومیت خود را رها نکرده است و نمی تواند آبی های پایتخت را در دیدار مقابل شمس آذر قزوین همراهی کند.

این در حالی است که محمدحسین مرادمند به دلیل اخراج در دیدار مقابل آلومینیوم در دیدار مقابل شاگردان شکست خورد. مرادمند تنها مدافع استقلالی است که از ابتدای فصل در ترکیب جواد نکونام قرار داشت و تغییری نکرد. او پس از 8 هفته در جمع آبی پوشان پایتخت نخواهد بود.

زبیر هنوز مشخص نیست که آیا نیک نفس می تواند در این دیدار برای استقلال به میدان برود یا خیر.

مهدی هاشمی نسب و بیا دیگه ssma مربیانی هستند که مشکلاتشان تا امروز حل نشده و نمی توانند روی نیمکت استقلال باشند. مهدی هاشمی نسب با کمک سازمان لیگ 5 هفته روی نیمکت استقلال بود اما بعد از 5 هفته اجازه حضور در نیمکت نشینان را نداشت تا سرمربی استقلال همچنان منتظر دریافت قرضی او باشد.

این دو مربی به دلیل رسیدن استقلال به سقف قرارداد نتوانستند قرارداد خود را ثبت کنند و کارت مربیگری خود را دریافت کنند.

در ادامه جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال که بعد از بازی مقابل آلومینیوم به دلیل مصاحبه با داور در آستانه محرومیت از سوی کمیته انضباطی قرار گرفت، طبق اعلام مقام قضایی تنها یک جلسه محرومیت خواهد داشت. از باشگاه استقلال

بر این اساس سرمربی آبی ها برای نیمکت نشینی استقلال مقابل شمس آذر مشکلی نخواهد داشت.

تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 15:30 روز پنجشنبه 20 آبان ماه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میهمان شمس آذر قزوین خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=117251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.